Fødeansikt?

Eiapopeia

Flørter med forumet
Jeg er helt rar i ansiktet i dag, jeg. Det kjennes hovent ut, og huden prikker og føles stram. Er det dette som kalles fødeansikt? Jeg er ikke hoven ellers, hverken i hender eller føtter. Kan ikke huske at jeg kjente noe til dette forrige gang. Er 36+6 i dag. 

Noen andre som har det slik?

eg fikk dette for ca ei uke siden.. føles som at ansiktet mitt er såpass hovendtt at huda blir stram. men er ikkje hoven andre plasser.
veit ikkje om det er dette som er fødeansiktet..

Det var faktisk ei dame som kom til meg idag (kjenner henne ikke så godt), å sa " Oiiida skal sei du har blitt hoven i ansiktet, da skjer det snart"..... Jeg gikk ut i perm. idag, så jeg håper ikke hun har rett, skulle gjerne likt et par uker for meg selv til forberedelse/slappe av før hun kommer;-)

Har lest litt om dette rundt på nettet nå, og det kan se ut som det likevel kan ta et par uker før babyen kommer. Jeg fødte et par uker før termin sist, og har ingen hast med å få noe tidligere denne gangen.

Trenger selvsagt ikke bety fødsel, men at kroppen forandrer seg og gjør seg klar kan det sikkert være :) Er mange som har sagt til meg det samme, allerede for en måned siden så tror folk ser litt hva de vil se også, selv om du ser det selv i dag da :p Håper du får slappet godt av før fødsel ihvertfall, er nok lurt å være opplagt å "klar" :)

Oj, da jeg stod oppi dag hadde jeg og følelsen av og være hoven i ansiktet... ! :) Spennendes :D

Oi spennende da:D Det har ikke jeg hørt om og ikke har jeg merket noe av slikt på meg selv heller

Jeg fikk beskjed om det når jeg skulle ha storesøster her. Folk på jobben kom bort å sa at nå såg de det på ansiktet mitt at det ikke var lenge igjen :p Å det stemte også det- noen dager (max 1 uke) etter var hun ute 2 uker før termin :)

Back
Topp