Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
sånn så jeg ut 1 uke før termin, fikk føde ansikt 10 dager før termin ca:) Var glad at jeg fikk den bort rett etter fødsel heheFå seeee!©Smartass skrev:
Jeg fikk fødenese, sånn ca. altfor lenge før termin. Ungen er sju måneder gammel og jeg venter fortsatt på at den skal forsvinne. Nesa, ja.Nedsig skrev:
©Smartass skrev:
Jeg fikk fødenese, sånn ca. altfor lenge før termin. Ungen er sju måneder gammel og jeg venter fortsatt på at den skal forsvinne. Nesa, ja.Nedsig skrev:
Nei, ungen :PFødenesa mi var enorm! Den var så diger (sammen med resten av ansiktet), at dere skal være glade at jeg ikke kan legge ut bilder :P
Nedsig skrev:
©Smartass skrev:
Nei, ungen :PFødenesa mi var enorm! Den var så diger (sammen med resten av ansiktet), at dere skal være glade at jeg ikke kan legge ut bilder :P
Prøvde å spare moroklumper for å spørre meg om jeg ville at ungen skulle forsvinne, slik jeg ville ha gjort.
Vi kan vente til du kan legge ut bilder, vi. Den som venter på noe godt ...
©Smartass skrev:
Nedsig skrev:
©Smartass skrev:
Prøvde å spare moroklumper for å spørre meg om jeg ville at ungen skulle forsvinne, slik jeg ville ha gjort.
Vi kan vente til du kan legge ut bilder, vi. Den som venter på noe godt ...
mhm.. problemet ligger hos teknisk, så... par år?