Føde vaginalt etter keisersnitt

Prøvemamma

Betatt av forumet
Litt tidlig å spørre om kanskje:hilarious:

Lurer på om det er noen som har født vaginalt etter keisersnitt? Har veldig lyst til å føde vaginalt denne gangen, da jeg hadde en ganske traumatisk opplevelse sist:wideyed: Hvordan var det i såfall?

Fødte vaginalt uten smertelindring sist:) og kommer til å gjøre det samme om det går denne gangen også:) Det var selvfølgelig vondt og slitsomt, men så verdt det! Husker jeg var øm i hele kroppen i over en uke etterpå:playful: var ekstremt plaget med bekkenet i svangerskapet og etter fødsel, så ville gjerne ha født flere ganger i staden for å ha så grusom bekkenløsning/låsning. Og det er ikke fordi fødselen var lett, for det var den ikke, men fordi bekkensmertene til tider var uutholdelige:arghh:

Fødte vaginalt uten smertelindring, skulle ha epidural, men det var for sent:oops:
Vil gjøre det samme denne gangen :happy:

Har hatt to veldig fine, vaginale fødsler. Siste uten noen form for smertelindring annet enn badekar. Det var en rå opplevelse syntes jeg, og det jeg sikter på igjen i desember :love7

Fødte vaginalt sist, det va en ganske lang og tøff fødsel. Men ønske å føda igjen, for å mest sannsynlig få en ny og bedre opplevelse av det å føda ❤️

Sniker:pompus:

Fødte vaginalt 15 måneder etter KS, og var engstelig for ruptur i arrvevet siden det ble såpass tett mellom de, men det gikk veldig fint:woot: aktiv fødsel tok 12 timer. (Med epidural)

Sist fødte jeg vaginalt med lystgass. Fødte 25 dager før termin. Var et par dager på sykehus pga tidlig vannavgang. Måtte få antibiotika hver 4.time fram til fødsel. Ble satt igang med piller. Da jeg ble flyttet inn på fødestua tok det 1 1/2 time før gutten vår var ute. En kjapp fødsel uten noe som helst følelse av kontroll. Ønsker igrunn samme type fødsel neste gang. Kort og intenst.

Hadde haste ks med nr.1 (etter ca 10 timer med rier, lite fremgang og stresset baby)
Ble satt igang med ballong med nr 2, og ville for alt i verden forsøke å unngå at det skulle ende i nytt ks. Fødte vaginalt ,etter bare litt over 2 timer i aktiv fødsel.(8 timer etter at ballongen ble satt)
Og med nr 3 fødte jeg også vaginalt, litt over 1 time i aktiv fødsel.
Så for min del gikk det veldig fint å føde vaginalt etter ks.

Back
Topp