Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Dere som har barn fra før: har dere født før eller etter termin? Lurer på om sjansen er større å føde før,når man har født 2 stk før termin tidliger?Jeg har født 3 og 5 uker før termin,og er veldig spent denne gangen.
Tror det stemmer, men ikke alltid. En venninne som har 4 barn taklet IKKE godt å gå over termin etter å ha født de to forrige i god tid innen Jeg ble satt i gang mange dager over termin sist, så innstiller meg på god tid denne gangen og.
Jeg fødte de to første i uke 33 (ikke tvillinger) og tredjemann i uke 37,muligens fordi det var bare 20 mnd mellom de to siste..de to første var det fem år imellom. Nå er det åtte år siden sist jeg gikk gravid,så er ganske sikker på at h*n kommer i uke 33..skal og sies at jeg har hjerteformet livmor da
Født mine to første ganske på termin ut fra egne beregninger (ut fra når vi hadde 6), men iflg ul termin kom de 11 og 12 dager før termin..
Så denne gang med nr 3 nekter eg å la de sette terminen lenger ut enn en dag eller to. Har full kontroll på når barnet ble unfanget. Mister jo permisjonsdager når de gjør det. Små barn i familien, men lange når de vokser til denne gang vet eg bedre