føde snart??

Kissaa

Glad i forumet
Hei.

Er det fler her inne som skal føde i juli og begynner å bli utålomdige?

Jeg begynner å bli skikkerlig lei, og vil bare få han ut, men det er tydeligvis noe han bestemmer og ikke jeg[8|]. Hadde vært så greit å vite datoen, det er som å bli plaget langsomt å ikke vite når ting har tenkt til å skje...[:'(]

Måtte bare få ut litt frustrasjon!

hei jeg har termin 26 juli men di har satt i gang kur på meg tre kurer på 2 dager. er modent men ikke åpnet seg nok til og ta fostervannet uff kjedlig er utolmodig siden jeg fikk liten forgifnig for to uker siden har det vært ut og inn på sykehuset di to siste ukene. fikk lov og sove hjemme i natt og tilbake i morgen tidlig og da tar di vannet håper jeg på[;)]

Hei..
jeg hadde termin den 8.juli og er nå en uke på overtid....

jeg gleder meg til fødselsen såååå mye men han vil ikke ut???

Håper at det skjer noe i helga!!![:)]

Jeg har ingen tegn til fødsel jeg, tror jeg. Magen har kanskje sunket litt, og hodet har festet seg. Ellers er jeg som jeg pleier! Sjekker de om du har åpning allerede nå?? Det er det ingen som har sjekket på meg...

Det er nok ikke så lenge til det skjer noe hos deg Renate[;)].

Håper for din skyle Kkika at det skjer noe snart, det må være frustrerende å gå over[:'(]. Selv om jeg også tror jeg må innstille meg på det...

Lykke til du også Misti!

Er det noen som vet om smerter eller murring i korsryggen kan være starten på noe??? Jeg har de siste dagene hatt denne type smerte i korsryggen... men det trenger jo ikke bety noen ting!?!???

hei
det kan jo være at det er noe som holder på å skal skje.med min første startet det med murringer i korsryggen, det var 1 fredag men fødte ikke før på søndag. gikk og var i dårlig form i 2 dager før jeg fødte. får håpe det skjer noe med deg snart. lykke til med fødselen[;)]
klem fra maysen

Håper det jeg også[;)]

heisann
hvordan går det med deg? har du fortsatt litt vondt? er det hele tiden eller er det opphold imellom? du kan jo ringe til jordmor og snakke med ho å for å være på den sikre siden.[;)]

Hei Renate!
e har lest at det kan ta dager før fødslen setter i gang, så er nok slimproppen som har gått.
men det vet du kanskje allerede siden du har vært til kontroll.. Hadde bare lyst til å være til hjelp.. hehe..
Så du må nok bare være tålmodig å vente..[;)]

Lykke til!

Hei.
Jeg hadde termin 28 juli, men fødte den 14 juli. Er veldig glad for at det skjedde før tiden. Kjedelig å gå å vente på overtid, noe som jeg selv var forberedt på.
Hos meg startet det med en liten blødning på mandagen (brunaktig), som ga seg utover dagen. Onsdags morgen våknet jeg med kraftige smerter i korsryggen som også ga seg utover morgenen, men som kom tilbake litt senere på kvelden. Dro på sykehuset torsdags morgen kl 5.30 å kl 17.30 var hun ute[:D]

Back
Topp