Føde snaaaart!

Trilletrill

Andre møte med forumet
Nå vil jeg bare føde og bli ferdig med det! Gru gleder meg etter en intens 45 min "langt" fødsel sist....2 dager over termin. Syntes forøvrig det er helt sprøtt å få en baby til,,,håper alt er bra med henne. Magen har synket men mye bevegelse i magen enda heldigvis;)

Trilletrill skrev:
Nå vil jeg bare føde og bli ferdig med det! Gru gleder meg etter en intens 45 min "langt" fødsel sist....2 dager over termin. Syntes forøvrig det er helt sprøtt å få en baby til,,,håper alt er bra med henne. Magen har synket men mye bevegelse i magen enda heldigvis;)

Skal bli godt å bli ferdig med det:) Jeg merker selv at jeg er i ventemodus nå:)

Går å venter her også, men det er helt idiotisk, gikk en uke over sist så det er tidlig å begynne å vente ;) reiner med at det blir overtid, men alikevel håper en jo at en får før termin eller til termin ;) jeg er veldig klar for å få bebisen men bebisen har det godt inni der ;)

Gleder meg til jeg også kan si at jeg vil føde snart! Er jo fortsatt litt tidlig, men fra og med neste helg så kan lillemor gjerne komme. ;) Men er uansett ikke sååå lenge igjen før disse herlige juli-babyene kommer på rad og rekke. :)

Endrer sikkert mening innen etpar uker! Men akkurat nå er jeg glad termin er om 6 uker... Har så innmari mye å gjøre og så innmari liten tid, føler jeg... :)

Back
Topp