Føde på Ullevål???

snappi

Elsker forumet
Er det noen her som skal føde på ullevål??? jeg har fått fødeplass der, og har egentlig ikke bekymret meg så mye for alt skriveriene i avisene om at man bli avvist og sendt til asker og bærum eller Ahus, har tenkt at skjer det så skjer det.. er jo ikke så langt.. men ik går så leste jeg at det var noen som var blitt sendt til sykehuset i Drammen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! da begynner det å bli litt drøyt synes jeg, det tar jo faktisk nesten en time for oss å kjøre dit.. vet at det er mange som har leger vei til sykehuset ellers i landet, men vi får jo beskjed om å ringe til sykehuset når riene er ganske tett, og andre steder hvor de har langt til sykehuset legger de jo inn god margin...den marginen har jo ikke vi blitt bedt om å legge inn selv om vi kan risikere å måtte kjøre en time... Ble litt langt dette her, men måtte få ut litt frustrasjon!!![:@][:@][:@]

[;)]hei....jeg fødet på ullevål nå 3 mai når jeg ringte sa de at det var fult på føden A men de hadde plass på føden B så jeg fikk komme inn når hun sa at de ikke hadde plass ble jeg også rimlig spak (for en bekjent av meg hadde fått beskjed om å kjøre til fredrikstad sykehus ) du må bare se på det sånn at du er kjempe heldig hvis du kommer inn noe du helt sikkert gjør...og du burde glede deg for de jordmødrene der kan jeg ikke få fullrost nok maken til supre damer og service....helt fantastisk bare gled deg å du kommer nok helt sikkert inn....Lykke til.....[:D]

ja jeg skal også i utgangspunktet føde på Ullevål i disse dager, men hvor man havner er jo ikke sikkert. grrrr....kjenner jeg blir utrolig provosert,[:@] men jeg har bestemt meg for å ikke tenke på det i det hele tatt. I hodet mitt er jeg innstilt på å føde på Ullevål og i baggen har jeg pakket ned klær til gubben også. Så må man bare ta det slik det kommer på fødedagen...

Back
Topp