Føde på Sykehuset i Vestfold eller Telemark? Noen som kjenner til disse?

Lula Lu

Glad i forumet
Har hørt og lest at sykehuset i Telemark (Skien) legger bedre til rette for fødende enn sykehuset i Vestfold (Tønsberg).

Leser det f.eks. i denne artikkelen, men den er fra 2002, og jeg ser på sykehuset i Vestfold sine nettsider at de har en del nytt og det står jo også i artikkelen at de vil gjøre noe med dette.

Er det noen av dere som bor i disse områdene og har erfaring, eller som har hørt noe av andre?
 
Har hørt mye bra om begge plassene, jeg kommer til å gå for sykehuset i Tønsberg. Svigersøstra mi fødte der og var veldig fornøyd :)
 
Jeg har født i Skien begge gangene og d bllir der nå også.. De var dessverre ikke flinke første gangen, men jeg fikk gitt klart uttrykk om dette på forhånd 2. Gangen, da gikk d greit tror d spørs veldig hvem du møter å, noen var superflinke, noen følte jeg var vanskelige..
 
Har to venninner som har født i Tønsberg (begge tvillinger faktisk!) og skryter uhemmet :)
 
Har selv vært i Skien, men det er en del år siden. Veeeldig fornøyd! Et par venninner også.
En annen venninne ikke var så positiv ang. Tønsberg, følte hun ble jaget hjem begge gangene.

Så her sitter jeg midt imellom nå, og ikke klarer å bestemme meg :)
 
Er veldid fornøyd med Tønsberg. Føler at det er der jeg også hører til Men veit om flere som har føda i Skien som er veldig fornøyde
 
Back
Topp