Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som har fått bekreftet fødeplass på A-hus? Jeg tilhører vel egentlig Ullevål med iom at jeg fødte førstemann der så vil jeg gjerne føde der denne gangen også! Hvor lang tid tok det fra dere sendte søknad til dere mottok svar? Og har dere fått time til ordinær UL?
Papirene ble sendt for 2 uker siden, men ikke hørt noe enda, mener det tok en 3-4 uker sist :) Men jeg tilhører A-hus så sist fikk jeg bare bekreftelse på plass.
Joda, men du vet aldri med helsevesenet... Jobber der selv :p Legen min sa at mest sannsynlig får jeg plass men hvis det er stor pågang blir det nok Ullevål eller Asker/Bærum i stedet.
Jeg regner med du får plass på Ahus. Jeg skal også dit. Har ikke fått bekreftelse på plass og time til ul enda, men legen søkte for to uker siden. Sist gikk det to-tre uker før jeg fikk brevet tror jeg.
Takk for svar jenter. Forrige gang så gikk jo søknaden min innom Ullevål med et avslag der pga stor pågang så aner ikke hvor lang tid det normalt skal ta :) Noen som har termin i begynnelsen av desember som skal føde på A-hus? Jeg har 02.desember
Føde på a hus jeg også, men med termin i midten av desember :) har ikke fått svar enda, men regner med at det går i boks ettersom jeg bor i Lillestrøm området :)