Føde med linser eller briller?

Prinsessemamma09

Elsker forumet
Hehe, litt av et dilemma du[:-]

Jeg bruker linser til vanlig, er nærsynt og er avhengig av linser for å kunne se klart nok.

Men skal jeg føde med linser eller briller tro? Tenker hvis det skjer midt på natten, ikke særlig godt å putte på seg linsene da.....Men skal jeg føde med brillene er jeg redd jeg kommer til å ødelegge de....hva om jeg veiver med hendene i ansiktet eller kaster de fra meg[8|] Hm.....vanskelig detta gitt!!! Får vel bare ta det som det kommer.....

Jeg kommer garantert til å bruke linsene mine!!!
Er som deg nærsynt og ikke bare litt heller[8D]
Og de dumme brillene kommer bare til å være i veien mens man svetter og får kalde kluter i panne, eller veiver og fekter som du sier med hendene[:D]

Vil dessuten at de ikke skal være i veien når jeg endelig får pjokken opp på brystet, klissete og herlig[:D][:D][:D]

Så her blir det linser ja!!!

ORIGINAL: Starlight

Og de dumme brillene kommer bare til å være i veien mens man svetter og får kalde kluter i panne, eller veiver og fekter som du sier med hendene[:D]

Vil dessuten at de ikke skal være i veien når jeg endelig får pjokken opp på brystet, klissete og herlig[:D][:D][:D]

Enig. Sånn tenker jeg og! [:)]
Er ganske nærsynt og ser ikke særlig godt uten linser/briller. Jeg satser på linsene. [:)] Men jeg har linser jeg kan sove med/ha på i 14 dager, så jeg ar ikke tnkt mer på det enn at jeg har pakket linsevæske i sykehusbaggen. [;)]

jeg bruker kun briller jeg... har skevehorn hinner og nærsynt, men klarer å se litt uten... så jeg tror jeg får la brillene ligge på siden også ta de på når jeg er ferdig med fødingen og se min lille prins ordentlig da....hehe

Når jeg fikk sønnen min tok jeg på meg linsene før vi dro til sykehuset midt på natta, men tok selvfølgelig med brillene i veska[:)]

Jeg syntes det var deilig å bruke linsene siden det er de jeg bruker til daglig. Kommer nok til å gjøre det på samme måte denne gangen[:)]

Se der ja, mange "blinde" her inne [:D] hihi
Spørs om det blir linser her også ja gitt, er ikke særlig glad i å bruke briller i utgangspunktet, men de blir nok pakket med i bagen[;)]
Jeg bruker linser som jeg må ta ut og inn hver dag, 30 dagers linser...
Før brukte jeg de jeg kunne sove med i 30 dager, men fikk da bare infeksjoner HELE tiden[:@] Men de var faktisk veldig behagelige å gå med, pluss at man slapp å stresse med denne linsevæsken etc.

Hehe. Nett som meg det der, nærsynt eg også.. Men eg har sterkt vurdert å hive på meg et par linser om det starter om natta... Rekner med ting vil ta litt tid, så like grett å ha litt å "putle" med da[8D] å så tar eg med meg briller, ekstra linser og linsevæske til øya, om det blir tørt under fødselen.. Kan jo risikerere at linsene detter ut da[8|]

ORIGINAL: Starlight

Sign denne[;)] Kommer til å ha på linser...men jeg bruker linser som rengjøres en gang i uka, så blir ikke noe problem her skulle jeg tro...Men har med briller i baggen da [:)]

Jeg hadde på meg briller når jeg kom til føden, men tok de fort av,orket ikke ta på meg linser. Så fikk tatt på meg linser når alt var ferdig.

Men nå har ikke jeg super dårlig syn da, bare litt nærsynt, men er avhengi av linser eller briller..

Her må det bli linsene, er redd de brillene bare vil være i veien... Det tar jo ikke så lang tid å hive på seg linsene hvis man våkner på natta og det er i gang... men har nok begge deler med i s.hus bagen

Definitivt briller...
Trenger jo ikke se noe akkurat i det man ligger og presser...[:D]
-Bare ha dem i nærheten til arbeidet er unnagjort.

Jeg har kun briller, jeg da...
Men sykehusluften kan være irriterende tørr, og det kan jo bli irriterende med linser, eller?!?

Her blir det linser hele veien [;)] Føler at brillene er i veien på en normal dag og da blir det nok ikke bedre når man ligger der å skal føde [&:] Jeg passer på å gå en del med briller hjemme nå for å hvile øynene litt i håp om at det da blir litt bedre under fødselen [;)]

Her blir det vel brillene som blir på.... Linsene får ligge hjemme, de![:)]
Har månedslinser, som kan brukes og om natta, men får ikke til å bruke de....[:@]
Var sjeløyd, men ser rett nå heldigvis![:D] Linsene vrir seg bare på øyett, men det sa ikke opptikeren før etter jeg hadde kjøpt dem....
Så da ble synet tåkete, før optikeren sa at de kunne vri seg når en var gravid, p.g.a hormoner o.l...
Takk for den, liksom... Kunne ikke opplyse om det FØR jeg kjøpte de, nei!

ORIGINAL: toklee

jeg har slike linser jeg han ha på i en hel måned, sove med de og. Så det blir vel linser når jeg skal føde og.
Men bør skifte de nå egentlig, for jeg tror jeg har hatt de på meg over en måned, men jeg orker ikke, for jeg sliiiiter med å få de ut. Også er man jo et lite hormontroll også, så det er ikke kjekt da :p hhe

Du kan stikke innom en butikk så skifte optiker linser for deg[:)] Vi har mange kunder som ikke skifter selv, så har noen som kommer innom hver måned som jeg skifter på jeg[:)]

Har drivd å lurt på det samme selv.. har tidligere brukt linser mest, men i det siste har det gått mye i briller.. tørr på øya og sover gjerne litt om dagen.. ikke bestemt meg enda.. tar vel med begge deler.. [8|]

Jeg kommer til å ta på meg døgnlinser som jeg kan sove med. I tillegg har jeg med kunstig tårevæske så jeg kan dryppe litt hvis det blir tørt. Orker ikke ha briller, hadde de av meg sist også og satte på linser[:)] Da kan linsene bare sitte på hele tiden mens jeg er på barsel til jeg kommer hjem[:)] super lettvint!

Back
Topp