Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det noen her som har noe erfaring? Jeg har bekkenløsing og lurer på om det har noe innvirkning på fødselen? Har født to barn uten smertestillende, så jeg vet jo at det er vondt[8D], men lurer på om man merker noe ekstra til bekkenløsningen?
*føle seg litt dum*[8D]
Jeg merket ikke noe til den under min fødsel.. Bekkenløsningen ble i det hele tatt mye bedre mot slutten pga babyen kom lenger ned i bekkenet og "stabiliserte" det... Og borte var den - dagen etter fødsel!!! (hadde riktignok vondt i forbindelse med menstruasjon i ett år etterpå da..)
Hehe. Det var egentlig det jeg regnet med. Kan ikke tenke meg noe annet som er verre enn å føde [8D] var bare noe jeg hørt i forbifarten istad, så da måtte jeg høre [;)] merker jo at det smeller nede i der bare jeg hoster så håpa på at jeg ikke skulle merke det når jeg lå der og pressa, men som dere sier er jeg nok opptatt med andre tanker da[8D]