• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Føde klar nå??

Vimso84

Glad i forumet
Er det noen som kjenner seg ekstra klar for å føde nå??

Må si jeg er meeeeget klar for å få hun ut nå :-) er ganske lei av å ha vondt i bekkene å ikke minst leddene pga vanne i kroppen!!! Så hun kan komme snart :-) :-)

Ja veldig klar:p syns ikke tiden går fort nok :(

Ja er kjempe klar :-) Men ingen tegn til fødsel her :-/

Vet ikke om jeg vil komme til å føle meg klar i det hele tatt, gitt! Koser meg i solen, sover kjempegodt og ingen plager :) Hadde en kjip fødsel sist så gruer meg egentlig mest. Misunner dere som klarer å glede dere!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er veldig klar og håper det skjer noe snart, selvom jeg har 14 dager til termin. Mye kynnere, nedpress og murringer de siste ukene har gjort at jeg desverre tror det er fødsel rundt hjørnet, noe som absolutt ikke er noen selvfølge. Bare å smøre seg med tålmodighet ;)

Jeg er klar som et egg! Fortsatt 6 dager til termin så er dumt å være utålmodig... Men jeg har så mange sånne modningstegn om dagen at jeg blir jo helt innbilsk... Bah, vil ha ut lille gutten vår NUH!

Sent from my iPhone using BV Forum

Selvfølgelig klar for å få han ut!!! :D har 3 uker igjen så får bare smøre meg med tolmodighet :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er så absolutt fødeklar! Lå 6 timer med rier på onsdag, som dessverre ga seg, og etter der har jeg hatt masse blodig slim og vonde kynnere og nedpress utav en annen verden. Så jeg håper for all del at det snart blir fødsel:-)

Nope, jeg er ikke klar. Eldste her er fremdeles syk med vannkopper, og håper inderlig at den holder seg inne til alle vannkoppene har tørka ut og hun er barnehageklar igjen.

Nope, jeg er ikke klar. Eldste her er fremdeles syk med vannkopper, og håper inderlig at den holder seg inne til alle vannkoppene har tørka ut og hun er barnehageklar igjen.

Ja, for min del kan det gjerne skje når som helst nå :)

Føler meg ganske klar, men kjenner det kribler i magen med tanken på det som skal skje. Det er jo helt nytt for meg så aner ikke hva jeg går til! Er mange tanker som surrer rundt iløpet av dagen :) 1 uke til termin idag:)

1 vecka till termin å jag är vääääldig klar!
Färdigflyttad in i nytt hus å har det viktigaste på plats - yngstemann trivs gott på sitt nya rum å sover som aldrig förr! Lillebror får gärna komma nu:-)

Termin om 8 dager men kan gjerne komme når som helst for min del. Lei av å ha konstant vondt i underlivet (hatt den siste uka) så håper d er en form for tegn. Sover også dårlig, men det er vel bare å venne seg til å måtte opp flere gang hver natt ;)

Termin om 8 dager men kan gjerne komme når som helst for min del. Lei av å ha konstant vondt i underlivet (hatt den siste uka) så håper d er en form for tegn. Sover også dårlig, men det er vel bare å venne seg til å måtte opp flere gang hver natt ;)
Trøsten er at når man har en liten baby man må stå opp for, så føles det ikke så slitsomt ;) Og dessuten, om man ammer, så blir man fylt av sånne hormoner som gjør at man blir døsig når man ammer (ihvertfall på nattestid), så da får man gjerne sove ganske greit igjen. Noen sover seg også gjennom ammingen, spesielt om man samsover eller løfter babyen opp i sin egen seng og ammer liggende :)

Back
Topp