Føde jente eller gutt

Jasminaugust2016

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Sensommerbarna 2016
Jeg hadde sterkt følelse at det er jente denne gangen på magen:p Jeg har en gutt fra før men denne gangen var helt annerledes fra dag en.

- Veldig sterkt kvalm og hyppig spyd som førte til at jeg ble lagt inn på sykehuset tre ganger:(

- Ble sykmeldt i fire måneder for første gang i mitt liv.

- Ingen mulighet til å trene eller går på tur pga rygg skade.:(

- I uke 19+2 og fortsatt med kvalme og spyd :confused:

Alle disse hadde jeg ikke med gutten min. Men alt disse plagene vært helt ok da jeg så jente mi på oul. Jeg er bare litt spent om det er flere ting som jeg kommer til å oppleve denne gangen:) Dette går helt sikkert bra:)

Er det noen her som merket/ opplevd samme forskjellen mellom de svangerskapene de hadde? Er det forskjell mellom svangerskapene generelt eller har med kjønn å gjøre? :)

Har selv en jentefølelse denne gangen, men forsøker å ikke planlegge deretter. Redd for å bli skuffet. Så jeg blit glad uansett.
Hadde jentefølelse før forrige oul, men der lå sønnen min og vinka til oss i magen :D
Burde egentlig ha tenkt gutt, siden vi kun klarte å finne guttenavn.

Denne gangen er det kun jentenavn vi klarer å bli enige om. Alt er anderledes. Jeg er kvalm (var ikke det sist gang) og jeg synes alt smaker surt, til og med søte SØTE jordbær. Har ikke det samme saltbehovet som sist, vet ikke hvor mange poser med tyrkisk pepper jeg spise da.

Har OUL 2. juni :)

Har ganske like svangerskap, veldig guttefølelse!!! Oxo gutt fra før :) oul på fredag så da får vi kanskje vite :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ha vært litt frem og tilbake med magefølelsen, men er tilbake på guttefølelsen nå så vi får se på mandag hvis vi får vite det :-P

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg og alle andre har jentefølelse, så blir sjokkert hvis det er en gutt XD Men får forhåpentligvis vite det neste torsdag! :D

Jeg ANER ikke hva det blir, første barnet, men mannen min våknet en dag for tre-fire uker siden og sa at han følte på seg at det blir en gutt. På onsdag skal vi på sykehuset og se om han har rett :)

Sent from my iPad using BV Forum

Har kun guttefølelse, har et kjempefint guttenavn klart og vet mannen ønsker seg en liten hockeyspiller ♥ Men han og resten av familien tror jente pga pulsslagene :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har jentefølelse her :) Med forrige hadde jeg bare bekkenløsning , og hadde ingen andre plager. Nå er det helt motsatt! Kvalm 24/7, null energi, sliten av ingenting osv.. Men veit jo aldri hva som er i magen :) like velkommen, og vi blir like glade for hva som kommer :) ❤️

Sendt fra min IPhone 5C :)

Jeg har gutt jente gutt og no venter jeg jente med gutt nr 2 viste jeg at det ble gutt pga ekstrem oppkast var på vippen til innleggelse i 13 uker sån var det med nr 1 og! No viste jeg at det ble en jente pga at jeg bare! Spyde 3 -4 ganger vær kveld til uke 14.. men det jeg synes er mest skummelt med og vente jente nr 2 wr at jeg føler meg så fæl trøtt sliten stygg osv var sån sist gang jeg sku ha jente og og sleit mye i ettertid :(

Føler litt at det er gutt, men får nok vente til h*n kommer, vi vil ikke vite hva det er, det får vi tidsnok vite, og ikke spiller det noen rolle heller:) spennende er det.... Var på UL på mandag, og vi klarte og la være og vite, så nå er det bare å vente.....:)

Her sier magefølelsen to gutter den ene dagen og gutt+jente den andre dagen. Jeg tror ikke det er to jenter. Jeg har toeggede tvillinger i magen, så jeg kan få en av hver :)
Jeg var mye kvalm fram til ca uke 13. Har ikke fått noen spesielle "diller" hittil, det er ingenting jeg bare MÅ ha. Takler ikke spise noe som smaker surt. Ellers er jeg kjempetrøtt hele tiden og orker ingenting.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Dette er mitt tredje svangerskap.
De to første var ganske like. Hadde rare lyster som kom plutselig. Var trøtt, men ikke kvalm. Veldig hormonell
Denne gangen kom kvalmen i uke 6, og siden har den vært der. Er 18+ 4 i dag. Sliter med å spise. Har gått ned 8 kg. Begynner å roe seg nå. Er helt totalt utslitt. Er nesten ikke hormonell i det hele tatt.
Har to gutter og venter nå en jente. Kjempe stor forskjell

Man blir glad i barnet sitt uansett om det er gutt eller jente. Det var bare litt interessant for meg hvor stor forskjell i svangerskapet det kan være om en er gravid med gutt eller jente:)

Man blir glad i barnet sitt uansett om det er gutt eller jente. Det var bare litt interessant for meg hvor stor forskjell i svangerskapet det kan være om en er gravid med gutt eller jente:)

Har da ganske likt så sist, bortsettfrå at no har eg hatt bekkenløysing si uke 7-8, sist kjente eg så vidt på da.
Sist va eg meir hekta på salt mat, denne gongen på søtt.
Så blir spennande å sjå. Sist va da jenta :)

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app

Jeg har bare en gutte følelse her, og det er mange som sier det også at det blir nok en gutt :P Men nå begynner mange å si at det er sikkert en jente også, så jeg blir så usikker, men tror fortsatt at det er en gutt. Jeg gleder meg så til mandag i hvertfall, da skal vi nok finne ut av det ;)

Jeg er så sikker på at det ligger en gutt i magen denne gangen også ❤️ Svangerskapene har så langt vært like. Jeg er en av de heldige som har sluppet helt unna kvalme og oppkast, og resten har gått helt knirkefritt. Selvfølgelig merker jeg at jeg er gravid med tanke på såre, ømme bryster, treg/oppblåst mage og noe mer emosjonell og trøtt, men når jeg leser om flere av dere andre med sterk kvalme, oppkast og bekkenløsning, så klager jeg ikke over mine plager (sånn bortsett fra til mannen når jeg trenger litt ekstra oppmerksomhet da...;) ) - Men som sagt har jeg en sterk guttefølelse siden alt er så likt som forrige gang :) Spennende å se om vi får vite på UL! :D

Jeg var gørr dårlig med Nr 1 fra start til slutt... (Jente) Nr 2 nå er jeg ikke plaget med noe! Lurer av og til på om jeg egentlig er gravid! Og i magen er det også denne gangen ei jente :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Alle tror det er gutt utenom meg, vennina mi og den ene søstera mi! Så dette blir spennende :D hihi

Back
Topp