Føde i vann?

OktoberLykkerus

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Har du lyst/tenkt til å føde i vann om du får muligheten? Isåfall, har du planer om å ha på "bikini"? Ser enkelte velger å ha på bikinioverdel med bade skjørt, er det for å føle seg komfortabel?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg har ganske sterke meninger om hvordan jeg vil ha det ift det å vise kropp og overraskende fingre overalt under fødsel, så for meg blir en slik overdel fint for å føle seg litt mindre eksponert :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg har veldig lyst til å føde i vann, skal i hverfall bruke det som smertelindring. Ser for meg at jeg har bikini på meg, evt bare overdelen. Har ikke tenkt tanken på sånn skjørt, og spørs vel om jeg får tak i det nå.
Vet ikke helt hvordan jeg reagerer på nakenheten, men vil tro at en overdel gjør det litt bedre om det blir ubehagelig :)

Jeg pakker med meg bikinioverdel, bruker denne i badekaret ifm smertelindring. Har sagt til JM at jeg vil føde i vann, men hun sa at de rekker ikke utdanne seg på vannfødsler til oktober :-( Så da blir det tradisjonell fødsel denne gangen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke så lyst å føde i vann selv, men hvis jeg skulle valgt det hadde bikini overdel og badeskjørt vært en fint ting som nevnes over.

Det har jeg ikke tenkt over altså. Ønsker benytte meg av vann som smertelindring. Jeg er ikke veldig sjenert når det kommer til nakenhet, i alle fall ikke på en sånn plass, men gjerne litt greit å ha en sportsBH i alle fall... Det blir jo sikkert litt opp og ned og frem og tilbake og da synes jeg det er mer behaglig å kontrollen på brystpartiet mitt ;) Og litt med tanke på om det blir tatt noen bilder også. Har et par litt for avslørende bilder fra forrige fødsel, og de er ikke noe særlig å ha i fotoalbum altså...

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Jeg har skrevet i fødebrevet at jeg vil føde i vann om alt ligger tilrette for det.
Jeg er relativt sjenert mtp kropp, men sist fødsel ga jeg litt F, så tror nok den bikinien uteblir ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har beg dei med vannfødsel for nokre mnd sida! Har ikkje peiling på om eg skal prøve det! Muligens om det lar seg gjere :) skal snakke om fødsel på neste jm time :)

Ipaden min <3

Vil ikke føde i vann, brukte vann som smertelindring forrige gang-og jeg følte jeg fikk åndenød av det. :P

Tror ikke jeg kommer til å bry mwg så veldig mye om jeg er naken eller ei. Men ser for meg at det hadde vært ok med en sportsbh eller lignende om jeg skulle føde i vann. Men bryr meg ikke om noe annet nei. :-) Men jeg tviler på at jeg vil føde i vann uansett. Litt usikker :-P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Brukte vann som smertelindring sist og ville føde i vann. Men jeg satt kliss naken.
Gjikk bare en time eller noe etter at jeg kom på sykehuset før jeg hadde vrengt av meg det meste av klær for det ble varmt :S
Enset ikke jordmor engang så tenker nokk ikke på å dekke meg til eller noe denne gangen heller.
De skal jo se både vagina å bryst uansett så :P haha

sendt fra Note 3 - sengekos

Brukte vann som smertelindring sist og ville føde i vann. Men jeg satt kliss naken.
Gjikk bare en time eller noe etter at jeg kom på sykehuset før jeg hadde vrengt av meg det meste av klær for det ble varmt :S
Enset ikke jordmor engang så tenker nokk ikke på å dekke meg til eller noe denne gangen heller.
De skal jo se både vagina å bryst uansett så :P haha

sendt fra Note 3 - sengekos
Ser for meg at jeg får pusteproblemer om jeg skal ha noe som strammer rundt brystkassa! Så om jeg vil prøve vann så kommer jeg nok til å være naken ja.

-Fra appen-

Back
Topp