Kan man det..? Eller faller slikt bort om man blir satt i gang..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det jeg regnet medDu blir risiko fødende dersom du settes i gang. Kan ikke føde i vann. Kan bruke vann til smertelindring, men du må opp av vann når de fester elektrode på hode til baby for å følge pulsen
Det jeg regnet medFikk ikke føde i vann sist heller, så et ikke noe jeg har stort behov for, men bare greit å vite hvor man kan legge lista hvis det skulle gå gjennom
![]()
Ja dusj skulle jeg få bruke uansett virket det som..Fikk ikke lov hvertfall. Men jeg fikk sitte i dusjen under modningsriene da. Men bør jeg var i aktiv fødsel var ikke det aktuelt
Jeg synes det var ålreit hvertfall. Kunne ta strålen der det gjorde mest vondt også kunne jeg lett reise meg opp og sette meg nednår jeg følte for detJa dusj skulle jeg få bruke uansett virket det som..Passer meg egentlig bedre og, for klarer ikke kroppstemperert vann..
![]()
Ja, og som JM sa, da er det ikke farlig med varmere vann, for det ble mer lokalt!!Jeg synes det var ålreit hvertfall. Kunne ta strålen der det gjorde mest vondt også kunne jeg lett reise meg opp og sette meg nednår jeg følte for det![]()
Sa de på elektroder som ren rutine, eller fordi det var tegn til høy fosterlyd e.l..?Hos meg satte de på elektroden så fort jeg var i fødsel, så fikk bare bade under modning som hun over skriver![]()
Ja, nettoppJa, og som JM sa, da er det ikke farlig med varmere vann, for det ble mer lokalt!!![]()
Sa de på elektroder som ren rutine, eller fordi det var tegn til høy fosterlyd e.l..?
Ok Ja da var det kanskje en kombinasjon.. Fikk elektrode på sist for fosterlyd var høy. Lurer på hva forskjellene blir ved denne fødselen i såfall.Hos meg tok de vannet for å sette på elektrode. Men om det var ene og alene fordi igsngsettelse er en risiko fødsel eller om de gjorde det fordi jeg også hadde svabferskapsforgiftning, vet jeg ikke. Fosterlyden var bra da de satte den på (men gikk rett vest etterhvert)