Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva mente du? Har jeg lagt tråden på feil sted eller noe?Opp med seg =)
Tusen takk for svar!! Er veldig usikker på hvor og hva jeg vil! Har liksom ikke noen forutsetning for å vite hva jeg bør legge vekt på. Har lurt litt på Bærum også...Sniker litt. Født to ganger på Ullevål. Det er nok ikke høysesong i november, men jeg ville søkt så fort som mulig, om du har ønsker. Du kan søke selv på nett. Den største forskjellen på sykehusene, erom de har hotell eller kun barsel. På hotell kan far være med hele tiden, på barsel må ha dra hjem om natta, overholde hviletid om man må dele rom med andre. Bare spør om du lurer på noe![]()
Tusen takk for svar!! Er veldig usikker på hvor og hva jeg vil! Har liksom ikke noen forutsetning for å vite hva jeg bør legge vekt på. Har lurt litt på Bærum også...
Vi har planer om å flytte nærmere Bærum. Og etter det jeg forstår så får far være der hele tiden, det er veldig viktig for oss. Har skjønt det slik at det må være kapasitet til det på Ullevål og at det ofte er fullt der.