Føde i Krsand???

lissom

Forumet er livet
Noen som har fått baby i Krsand?? Jeg er litt i tvil om jeg vil føde der eller her i Stavanger... All familie er jo i Krsand.. Men jeg har hørt at man ikke får ligge i badekar under fødselen i Krsand??? Vet dere om det i såfall kan leies et basseng eller noe??? Fødte i badekar sist, og er litt redd for å ikke føde i vann, det virker så mye vondere...

Og ellers, er det ok på barsel i Krsand?? Her ligger man jo mange på hvert rom (jaffal sist), og det var litt slitsomt....

Jeg fikk en gutt i Kristiansand for et år siden, og jeg ønsket å ligge i badekar som smertelindring. Men det finnes visst bare ett, og det var opptatt. Tror det bare brukes før fødselen, ikke under.

Syntes det var kjempefint å være på barsel, fikk familierom slik at pappaen kunne sove der også. Vet ikke om noen som måtte ligge flere på samme rom. Vi hadde eget rom og delte bad med et annet familierom.

hvis ikke jeg husker feil, kan du få badekar på SS. mener de sa det på svangerskapskurset. Men da måtte man ringe i forveien (når du melder din ankomst) og "bestille" det, så de gjør i stand hvis det er ledig.
Hvis dette ikke stemmer, lurer jeg fælt på hvor jeg får dette fra......[&:]

Oi, visste ikke at det var så mye bedre besøkstid i Krsand!!! Det høres jo helt luksus ut!!! Og sist lå vi 6stk sammen på rommet, det var masete, så det er bra med små rom i Krsand! Hm, skjønner jeg må ta dette opp til nøye vurdering!!!! Og hvis man i tillegg kan få badekar nå???!?!?

Dette høres lovende ut for oss begge to lisemor[:D]
Tenk hvis en kunne fått føde i badekar.. hadde vært noe.. Håper vi får sånn familierom, har ikke lyst til å være på sykehuset alene jeg..hehe...

Jeg fødte også i krs for et års tid siden, og var godt fornøyd med det. De har bare et badekar så er jo litt kamp om det. Ønsket å bruke badekar, men siden vannet mitt var gått så kunne jeg ikke det. Er veldig opp og ned om man får bruke badekar etter at vannet er gått-de er redd for infeksjon.
Vi hadde familie rom, og det er jeg veldig glad fo. Da kunne pappan overnatte, og jeg slapp å høre på at andres unge grein.. Adrien grein ikke noe særlig, men hørte på andre rom hvor de skreik nesten hele tiden [&o]

Hadde satset på krs hvis jeg var deg-er greit å ha famlien i nærheten.

LYKKE TIL [;)]

Er litt over 2 år siden jeg føda i kr.sand... Var ikke noe snakk om badekar for meg men jeg er veldig fornøyd med barselen.... kan anbefales. Og at du kan bestemme sjøl når du vil ha besøk...

Jaja, om det ikke blir i Krsand denne gang, vet jeg at jeg jaffal trygt kan føde der neste gang, da!!!!![:D]

Back
Topp