Føde i badekar

Hellepelle

Bli kjent med forumet
Hei!
Jeg ønsker veldig å føde i badekar denne gangen dersom muligheten er der, men! Jeg har jo gått opp en del i svangerskapet, noe som vil tilsi BMI over 30 nå.
Leser noen steder at BMI må være under 30 og andre steder at den må være under 35 for å få føde i badekar. Jeg skal føde på St. Olavs hvis det har noen betydning. Er det noen som vet noe om dette?

Måtte sjekke min bmi nå, får resultat på 29,3 :hilarious: og jeg er helt normal i størrelsen, også nå, om man kan si det sånn. Hvorfor må man ha en bmi under 30 for å få føde i badekar? Noen som vet? Må jo være utrooooooolig mange som blir ekskludert fra det da :hilarious:

Måtte sjekke min bmi nå, får resultat på 29,3 :hilarious: og jeg er helt normal i størrelsen, også nå, om man kan si det sånn. Hvorfor må man ha en bmi under 30 for å få føde i badekar? Noen som vet? Må jo være utrooooooolig mange som blir ekskludert fra det da :hilarious:
Min er på 30,1 nå og jeg har fortsatt igjen noen uker - BMI blir ikke mindre for å si det sånn, heheh!!
Jeg ser heller ikke spesielt stor ut, har lagt på meg mye over mage og pupper, men kan fremdeles bruke de samme buksene (uten å få de igjen vel å merke) som før jeg ble gravid (gått opp ca 13-14 kg nå). Jeg hadde heller ikke hørt om dette med BMI før jeg tilfeldigvis så det i en termingruppe på facebook! Håper noen vet og forhåpentligvis kan avkrefte bekymringen :-)

*Sniker* Slik jeg har skjønt det så menes det BMI før graviditeten :) Leser også enkelte steder nå at det er under 35 som er kravet!

Back
Topp