Føde før termin

Milloo

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Jeg er bare 21 uker men har allerede begynt å tenke på fødsel :-p med første så fødte jeg 2 uker før termin. Men denne gang er det en annen far (vet ikke om det har noe å si) men noen her som har født fler ganger og født før termin også etter termin neste gang ? :-p kjenner allerede på at jeg ikke vil på overtid :hilarious:

Jeg fikk første 10 dager før termin og andre 16 dager før, så er spent på når denne kommer :happy:
Venninnen min fikk første 2 uker før og nr 2 på max overtid, så alt er nok mulig :happy:

Jeg fikk første 10 dager før termin og andre 16 dager før, så er spent på når denne kommer :happy:
Venninnen min fikk første 2 uker før og nr 2 på max overtid, så alt er nok mulig :happy:
Hehe, spennende da ! Da blir sikkert din før denne gang og :-p ja er det jeg gikk ut fra! En fødsel kan ikke planlegges :-p men jeg er en som er veldig glad i å planlegge å ha kontroll så skulle gjerne bare visst med en gang :hilarious:

Mr 1 kom i uke 38. Nr 2 kom til termin.

Nr 1 kom på termin
Nr 2 max overtid og vel så det
Nr 3 6 dager over termin

Er også like spent som deg. Fikk storesøster nesten fire uker før termin, og hun kom i rakettfart. Derfor har jordmor her ute sendt beskjed til jordmor-beredskapen i kommunen/sykehuset, slik at det blir sjekket og tatt på alvor hvis jeg kjenner på rier tidlig. Aner ikke hvordan denne blir, er spent og tenker mye på det ☺️

Med første (annen far) fikk jeg en uke før, med nr 2 fikk jeg 5 dager før. ;)

Første kom 13 dager etter termin, satt i gang, andre kom spontant 4 dager etter termin. Spent denne gangen - j skal ha planlagt keisersnitt - men aldri godt å vite når fødsel starter. I overkant spennende!!

Er også like spent som deg. Fikk storesøster nesten fire uker før termin, og hun kom i rakettfart. Derfor har jordmor her ute sendt beskjed til jordmor-beredskapen i kommunen/sykehuset, slik at det blir sjekket og tatt på alvor hvis jeg kjenner på rier tidlig. Aner ikke hvordan denne blir, er spent og tenker mye på det ☺️
Hehe, bra jeg ikke er alene ! Hadde også rask fødsel sist så jordmor sa jeg måtte raskt opp om jeg merker noe så er spent på det :-p syns ikke det trenger å gå fortere enn sist gang. Hehe

Back
Topp