Føde angst

Vil ikke anbefalt å dra alene hvis du allerede er noe redd. Men kanskje ikke han er beste støtten hvis han er redd selv? Kanskje du har en mor, svigermor, søster eller god venninne som kan være med istedet? Hvis du har en avtale med noen nå som kan være med så slapper du kanskje litt mer av, og hvis han vil være med og så er det et pluss?

Tror alle har litt fødeangst ! Jeg har sluttet å frue meg nå, men tror jeg kommer til å grue meg når den dagen kommer :/

Vil ikke anbefalt å dra alene hvis du allerede er noe redd. Men kanskje ikke han er beste støtten hvis han er redd selv? Kanskje du har en mor, svigermor, søster eller god venninne som kan være med istedet? Hvis du har en avtale med noen nå som kan være med så slapper du kanskje litt mer av, og hvis han vil være med og så er det et pluss?
Jeg hørte med mor. Men vi har ikke beste kontakt . Men håper heller han blir med da. Men sant de du sier. Jeg håper bare dette går bra.. ☺ takk for gode ord . Hjelper på når alle skriver de har litt angst hehe

Jeg gleder meg til fødselen, og gjorde det forrige gang også :) hadde en kjempefin fødsel med første, og jeg vil ikke bekymre meg for noe når jeg ikke har noe kontroll for hva som kommer til å skje. De fleste bekymringer blir det ikke noe av..:)

Min mann var med !
Jeg gruet meg Ikke til fødsel så jeg kan ikke sette meg inn i de sin situasjon som føler det slik. Annet enn å si at jeg forstår det også.
Samtidig vil jeg trøste med at min fødsel var ikke så ille som jeg trodde den skulle vert.
Klarte meg fint uten smertelindring . Noe jeg ønsket siden jeg har skrekk for sprøyter.
Gleder meg til en evt neste fødsel faktisk.
Man aner jo ikke hva man går til :)

Gruer meg veldig.. har født to ganger før, og da var ikke fødselen noe jeg tenkte på engang.. siste fødselen var så rask, så jeg er så redd for å ikke rekke til sykehuset :( hadde jeg reist hjem da jeg fikk beskjed om det sist så hadde jeg født i bilen, for mini var ute halvtimen etter..

Var på samtale på føden forrige uke, skulle gå igjennom papirer fra sist gang. Problemet var at det ikke fantes noe partogram eller noe.. det er notert tidspunkt og kjønn, ellers står det ingenting :(

Back
Topp