Er det mange som skal eller har skrevet det? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ble litt kvalm av lystgassen med første, så måtte ta vekk maska på hver rietopp, tok ikke vekk smerten, men hjalp meg med å puste.. med andre så fikk jeg lystgass som funka bedre og ble ikke kvalm hellerSkrev ingenting sist , og kommer til å gi dem samme svar som da dem spørte med kommende storebror . Jeg tar det som trengs ved behov , men ikke lystgass ( hørt man blir kvalm av den og jeg spøy i 2 dager av riene sist)
Klarte å puste ganske bra uten jeg * Bank i bordet *ble litt kvalm av lystgassen med første, så måtte ta vekk maska på hver rietopp, tok ikke vekk smerten, men hjalp meg med å puste.. med andre så fikk jeg lystgass som funka bedre og ble ikke kvalm heller![]()
huff, ja, mye rart man skal igjennom ;pKlarte å puste ganske bra uten jeg * Bank i bordet *
Alt jeg konsentrerte meg om under riene var å puste og spy![]()
Ja , men så verdt det når pjokken kom til verden !huff, ja, mye rart man skal igjennom ;p
helt klart verdt det! men det her min 3.og siste gang!Ja , men så verdt det når pjokken kom til verden !
Nå håper jeg bare lillebror kommer snart også <3