Føøøødeklar!!!!

Jeg er så fødeklar!! Er inn og ut av sykehuset hele tiden pga oppfølging av svangerskapsforgiftning. Har høyt BT, urinsyre i ledd, hodepine og smerter øverst i magen..er kvalm og ufresh. Slimproppen gikk ondag i forrige uke. Jeg har født mine i uke 37+4 og 38...nå er jeg i uke 39+4! Jeg er visstnok moden, men det skjer svært lite. Ny sjekk i morgen, blir muligens satt igang da. Men skulle så gjerne sett at lillegutt ville komme ut uten starthjelp!!!

Ja, det var dagens frustrasjonsutblåsning!

Velkommen i fødeklar klubben, men du har sikkert vært fødeklar en stund allerede. Hvis du blir satt i gang er det jo snart din tur :-)

Jeg er skikkelig fødeklar, selv om det fortsatt er tidlig. Er 37+5, men er skikkelig plaget av kraftige kynnere, jeg greier ikke gjøre noen ting lengre! Prøver å gå turer for å holde meg i aktivitet, men jeg går så sakte at det er nesten baklengs, men når jeg slapper av igjen så gir de seg helt. litt skummelt å være fødeklar så tidlig, risikerer jo å måtte vente leenge...

Med termin 1. September så er jeg også med i klubben......

Hjelper på en eller annen finurlig måte å vite at vi er flere....september har jo akkurat begynt og mange er klare. Når jeg var der på fredag var det 8 stykker som måtte settes igang fra august siden de var over 10 dager over termin...skrekk og gru! Så skal vel ikke klage...eller jo...det gjør jeg visst likevel:)

Hahahahahahahaha :p ikke umulig!!!

Ser du ikke har termin før 20 sept. Føler at vi som har termin i jeg av sept har mer grunn for å sutre og klage :-p Utrolig kjipt å gå til termin (og gjerne over termin) når så mange får før termin :-(

Jeg har fått time til igangsetting i morgen, men siden jeg er helt umoden (noe de ikke er helt enige om?) må jeg gå et døgn med ballongkateter først, før modningspiller og deretter fødsel...så innen fredag da!!!

Ser du ikke har termin før 20 sept. Føler at vi som har termin i jeg av sept har mer grunn for å sutre og klage :-p Utrolig kjipt å gå til termin (og gjerne over termin) når så mange får før termin :-(

Mhm!! Føler meg veeeeldig klar nå (psykisk) og enda verre blir det når "alle andre" popper ut unger hele tiden!! :p :p

Back
Topp