Första ultraljudet <3

Devine84

Gift med forumet
Marslykke 2016
Fick äntligen se våran lilla :) hjärtat slog som bara det . Jag låg ju såklart och grina så fick inte med mig hur många slag osv.

Den lilla vart målt till 6+1 veckor istället för 7+0 . Men det var tydligen normalt att barn via ivf är lite tröga i starten :)

Nytt ultraljud om 3 veckor ! :D

Ååå, så spennende :-) Gleder meg til det blir min tur på fredag!!
Fikk dere med bilder av den lille?
Hvorfor skal du på ny ultralyd om tre uker egentlig, er det vanlig ved IVF..?

Oi, mye spørsmål, men ble litt giret siden vi er like langt på vei, eller VAR - nå leder jeg!!!

Så fantastisk gøy å kunne se den lille så tidlig :) Jeg skal på tidlig ul 3.august, er da 7+0 :) Gleder meg ;)

Ååå, så spennende :-) Gleder meg til det blir min tur på fredag!!
Fikk dere med bilder av den lille?
Hvorfor skal du på ny ultralyd om tre uker egentlig, er det vanlig ved IVF..?

Oi, mye spørsmål, men ble litt giret siden vi er like langt på vei, eller VAR - nå leder jeg!!!
Tror bara att han ville följa upp tills vi kom till uke 12 . Glad för det igentligen :)

Ja vi fick 1 bild . Hoppas på fler nästa gång..man ser ju inte så mkt igentligen nu , så 1 bild va ok :)

Koselig. :)

Må være en lettelse å se at det er "noe" der, og deilig med litt ekstra oppfølging :-)

Gratulerer Devine84 :happy:. Klart du gråt av glede! Jeg kjenner også på meg at jeg venter veldig på bekreftelse på liv ved tidlig UL. ICSI her, og siden vi fikk dårlige nyheter sist, så er liksom dette første milepæl for meg. Neste blir å runde 12 uker....

Du er graviiiiid med en nyyydelig liten spire med hjerteslag og alt! Nå smiler livet til deg Devine.

Nyyyyt det!

Flott at du får litt ekstra oppfølging, da har du nok møtt på en ekstra omtenksom lege :Heartpink

Gratulerer Devine84 :happy:. Klart du gråt av glede! Jeg kjenner også på meg at jeg venter veldig på bekreftelse på liv ved tidlig UL. ICSI her, og siden vi fikk dårlige nyheter sist, så er liksom dette første milepæl for meg. Neste blir å runde 12 uker....

Du er graviiiiid med en nyyydelig liten spire med hjerteslag og alt! Nå smiler livet til deg Devine.

Nyyyyt det!

Flott at du får litt ekstra oppfølging, da har du nok møtt på en ekstra omtenksom lege :Heartpink
Åå tusen tack :D man blir lite mer avslappnad efter man fick bekräftelse.

När är det du ska ?

Åå tusen tack :D man blir lite mer avslappnad efter man fick bekräftelse.

När är det du ska ?

Jeg skal når jeg er 7+3 den 24. Juli på fødselsdagen min. Jeg MÅ jo bare få gode nyheter :smiley-bounce012

Her gru-gleder vi oss både jeg og mannen.

Jeg har ingen symptomer enda bortsett fra at jeg er veldig trøtt og må sove på dagen også, så det er enda veldig uvirkelig.

Jeg skal når jeg er 7+3 den 24. Juli på fødselsdagen min. Jeg MÅ jo bare få gode nyheter :smiley-bounce012

Her gru-gleder vi oss både jeg og mannen.

Jeg har ingen symptomer enda bortsett fra at jeg er veldig trøtt og må sove på dagen også, så det er enda veldig uvirkelig.
Nästa vecka då :) hoppas det går bra å speciellt eftersom det är din födelsedag :)

Jag har inte speciellt med symptomer heller ..Är trött , lite ömma bröst och en del utflod. Men inte något speciellt mer än så . Vill verkligen inte ha den där kvalmen alla önskar så starkt :p

Så stas! Godt å få belreftet at det er liv.

Jeg grugleder meg til i morgen, da jeg skal på tidlig UL... Er 7+5 da, tror jeg, men har jo egentlig ikke kontroll på dette. Spent!

Så stas! Godt å få belreftet at det er liv.

Jeg grugleder meg til i morgen, da jeg skal på tidlig UL... Er 7+5 da, tror jeg, men har jo egentlig ikke kontroll på dette. Spent!
Håller tummarna :D förbered dig på att gråta glädjestårar :D

Back
Topp