Fórede votter til 2-åring

Fenomen

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Noen som kan anbefale noen?

Edit: Til barnehagebruk, så de må være vanntette.

Last edited:
Nøstebarn har en fantastisk god termovott!

Har masse strikk men de må være vanntette :)

vi har noen fra sportsoutlet’n som er med ull inni. Heter pyttpytt. Mini og barnehagen elsker de. Tynne og fine i bruk, og vanntette. OG på de kaldeste dagene før de tar på tykke votter, så pleier de å ha hjemmestrikkete votter inni :)

https://www.xxl.no/hestra-baby-zip-...FObABRwMNOCsbib9crTvz-SEFyPTDvahoCtjkQAvD_BwE

Disse har min 2 åring. De går utenpå dressen men kan fint også tas på før man tar på hele dressen.
Synes dog uansett at strikke vott pluss skallvott er aller best, men sliter med å finne skallvott til så små hender. Men denne løsningen fungerer hvertfall så han leker, er tørr og fornøyd. Men mulig det hadde blitt litt kaldt om vi hadde hatt en skikkelig kald vinter.

De så ikke så dumme ut. Hvordan er de i størrelsen?
Vi har størrelse 1-3 år til vår på 2,5 år, de er veldig gode. Jeg syns heller de er litt store, de var litt i største laget i fjor når hun var 1,5 på vinteren.
Men nå skal det sies at de er ikke kjempe vanntette, men vi har brukt de stortsett hver dag av vinteren hittil, bortsett fra når det er regn. Da har vi tovet ullvott inni regnvotter. Men denne nøstebarnvotten kan godt bli våt uten å bli kald, fordi det er kun rent ullfrotteför inni, og de er ganske tynne så det hemmer ikke bevegelsen. På de kaldeste dagene velger vi noe tykkere, når det er fra -7 og ned

Vi har størrelse 1-3 år til vår på 2,5 år, de er veldig gode. Jeg syns heller de er litt store, de var litt i største laget i fjor når hun var 1,5 på vinteren.
Men nå skal det sies at de er ikke kjempe vanntette, men vi har brukt de stortsett hver dag av vinteren hittil, bortsett fra når det er regn. Da har vi tovet ullvott inni regnvotter. Men denne nøstebarnvotten kan godt bli våt uten å bli kald, fordi det er kun rent ullfrotteför inni, og de er ganske tynne så det hemmer ikke bevegelsen. På de kaldeste dagene velger vi noe tykkere, når det er fra -7 og ned

Hæ, er det samme vott? Den som heter barnehagevotten?
Har 1-3 til vår og hånda hans får ikke plass inni, tommelen er for kort også :hilarious:

Synes hestra sine er gode :) de brukte min helt fint da han var 2. Nøstebarn er gode, men ikke veldig varme. Bruker de litt på min ettåring nå, men han blir fort kald selv om vinteren har vært mild. Har ikke opplevd kalde hender i hestra. Det var også de som var favoritt når jeg spurte barnehagen :)

Vi har fått en del. Men de beste vi har er kjøpt på sportsbutikker. Men utrolig nok er de på europris også gode selv om de ryker fortere enn andre. Også fornøyd med nameit sine.

Vi liker godt kattnakken sine. Syns ikke hun klarer å få noe godt grep i reima eller hestra sine. Nøstebarn sine funket godt i en periode, men ble litt kalde og størrelsene passer ikke nå (enten for små eller for store).

Hæ, er det samme vott? Den som heter barnehagevotten?
Har 1-3 til vår og hånda hans får ikke plass inni, tommelen er for kort også :hilarious:
Whaaat?:eek: Hvor gammel, eller hvilken størrelse bruker han i andre klær?

Whaaat?:eek: Hvor gammel, eller hvilken størrelse bruker han i andre klær?

Han ble 2 i januar, bruker mest 98, litt 92 og litt 104 ettersom hvor stort det er i størrelse. Men det er den som heter barnehagevotten, kanskje nøstebarn har flere modeller?
Uansett tror jeg hender og føtter er ganske store, har 26-27 i sko (med litt voksetillegg).

Han ble 2 i januar, bruker mest 98, litt 92 og litt 104 ettersom hvor stort det er i størrelse. Men det er den som heter barnehagevotten, kanskje nøstebarn har flere modeller?
Uansett tror jeg hender og føtter er ganske store, har 26-27 i sko (med litt voksetillegg).
Vi er på 98 i klær, og 25 i sko. Ja det er bhgvotten vi har, men kan det hende den du har har krympet i vask??

Vi er på 98 i klær, og 25 i sko. Ja det er bhgvotten vi har, men kan det hende den du har har krympet i vask??

Nei, jeg har aldri vasket den heller :p
Bare prøvde den på ute et par ganger, men mini likte den absolutt ikke, i og med at den var for liten. Merkelig, men de har jo ulik fasong på hender så er kanskje noe der.

Veldig fornøyd med polarn o pyret til lett forede skallvott. De får de helt ned i 6-12mnd. Også veldig fornøyd med wheat. De sitter veldig godt på mi som snart er 3, men som er lita for alderen så bruker 86-92 og handstørrelse deretter. Kjøpte noen billige regnvotter med for på obs som også fungerer overraskende bra. Tror de er color Kids.

Vi er fornøyde med Didrikssons sine votter. De er gode i størrelsen, så vår på nesten 3 år bruker str 0-2.

Back
Topp