Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har masse strikk men de må være vanntette![]()
De så ikke så dumme ut. Hvordan er de i størrelsen?
Vi har størrelse 1-3 år til vår på 2,5 år, de er veldig gode. Jeg syns heller de er litt store, de var litt i største laget i fjor når hun var 1,5 på vinteren.De så ikke så dumme ut. Hvordan er de i størrelsen?
Vi har størrelse 1-3 år til vår på 2,5 år, de er veldig gode. Jeg syns heller de er litt store, de var litt i største laget i fjor når hun var 1,5 på vinteren.
Men nå skal det sies at de er ikke kjempe vanntette, men vi har brukt de stortsett hver dag av vinteren hittil, bortsett fra når det er regn. Da har vi tovet ullvott inni regnvotter. Men denne nøstebarnvotten kan godt bli våt uten å bli kald, fordi det er kun rent ullfrotteför inni, og de er ganske tynne så det hemmer ikke bevegelsen. På de kaldeste dagene velger vi noe tykkere, når det er fra -7 og ned

Whaaat?Hæ, er det samme vott? Den som heter barnehagevotten?
Har 1-3 til vår og hånda hans får ikke plass inni, tommelen er for kort også![]()
Whaaat?Hvor gammel, eller hvilken størrelse bruker han i andre klær?
Vi er på 98 i klær, og 25 i sko. Ja det er bhgvotten vi har, men kan det hende den du har har krympet i vask??Han ble 2 i januar, bruker mest 98, litt 92 og litt 104 ettersom hvor stort det er i størrelse. Men det er den som heter barnehagevotten, kanskje nøstebarn har flere modeller?
Uansett tror jeg hender og føtter er ganske store, har 26-27 i sko (med litt voksetillegg).
Vi er på 98 i klær, og 25 i sko. Ja det er bhgvotten vi har, men kan det hende den du har har krympet i vask??