Færre symptomer

alille

Glad i forumet
Assistert-jentene
Jeg prøver å ikke bekymre meg, altså, men er likevel interessant å høre deres erfaringer fra både nåværende og tidligere svangerskap.

Hva er deres erfaring med symptomer som kommer og går, eventuelt blir helt borte? Jeg har hatt få symptomer de siste 4 dagene. Er det mulig å bli "ferdig" med de verste symptomene så tidlig, at det kan ha stabilisert seg allerede?

Med førstemann hadde jeg enda færre symptomer, og mesteparten av tiden ingen symptomer. Det gikk jo fint! Denne gang har jeg vært i dårligere form, og det blir derfor ekstra tydelig når jeg nå de siste 4 dagene plutselig har vært i super form.

Jeg har hatt to svangerskap hvor jeg plutselig har mistet symptomer, og da har jeg googlet meg ihjel [emoji4] Og nesten alle som opplever at symptomene forsvinner opplever at det går bra!

Jeg var dessverre ikke blant de heldige, jeg har vært gravid tre ganger og de to gangene jeg plutselig mistet symptomene mistet jeg 1-2 uker etterpå, da 14+3 og 11+1. Men jeg ser ingen grunn til at noen skulle ta sorgene på forskudd over noe som aller mest sannsynlig går bra [emoji4]

Hadde så og si null symptomer med førstemann, og nå er det minimalt med litt kvalme her og der og litt følsom for lukter, i grunn ikke noe plagsomt :hilarious: Følte meg ikke gravid med førstemann før oul :)

Har ingen symptomer annet enn rare drømmer å det samme hadde jeg med førstemann:)

Back
Topp