Færre symptomer

Stinesa

Andre møte med forumet
Er i uke 8+0 i morgen og er litt bekymret fordi jeg føler symptomene har avtatt.. Begynte og bli ekstremt trøtt og kvalm i uke 6, men de siste dagene har det blitt mye mindre av det. Er dette vanlig eller er det grunn til bekymring? :(

Det e helt vanlig, så ingen grunn t bekymring :) Æ har aldri vorre kvalm eller trøtt,men har 3 flotte barn allikevel :)

Det e helt vanlig, så ingen grunn t bekymring :) Æ har aldri vorre kvalm eller trøtt,men har 3 flotte barn allikevel :)

Håper du har rett! :)
Blir bare litt bekymret ettersom jeg allerede har vært så fryktelig kvalm og trøtt, og det plutselig blir borte.. En ting er hvis jeg generelt ikke hadde hatt symptomer foreløpig men.. :)

Håper du har rett! :)
Blir bare litt bekymret ettersom jeg allerede har vært så fryktelig kvalm og trøtt, og det plutselig blir borte.. En ting er hvis jeg generelt ikke hadde hatt symptomer foreløpig men.. :)
Det e nok helt normalt at symptoman forsvinn, uten at det e nåkka galt med spiren :) Men,skjønne godt at du blir bekymra :) Ta kontakt med lege/jordmor om du e bekymra,det kainn værra beroligende :)

Ingen grunn til å bekymre seg. Helt vanlig at symptomene avtar. Trøtthet oppleves helt i starten og helt i slutten av svangerskapet. Kvalmen kan også komme og gå:)

Er i uke 8+0 i morgen og er litt bekymret fordi jeg føler symptomene har avtatt.. Begynte og bli ekstremt trøtt og kvalm i uke 6, men de siste dagene har det blitt mye mindre av det. Er dette vanlig eller er det grunn til bekymring? :(

JA! Det er normalt. Mine symptomer forsvant i uke 6, så kom de tilbake litt svakere i uke 7 og hold på til midten av uke 8 før de igjen dabbet veldig av. Var bekymret, men på UL igår så jeg en sprellende liten nøtt med et bankende hjerte og som var like stor som den skulle være. Er fremdeles trøtt, men kvalmen er MYYYYE bedre og puppene mine gjør såvidt litt vondt (kontra sprengsmerter fra helvete døgnet rundt!). Det er veldig mange som mister symptomene helt rundt uke 9, så at de begynner å forsvinne i uke 8 er helt normalt. Men som Tuppeline sier; er du redd, snakk med lege eller jordmor. Det vil kanskje være mer betryggende å høre det fra dem.

Back
Topp