Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her !Uke 10+3 og det har begynt å bli mindre symptomer. Nesten urovekkende mindre.![]()

Synes det høres ut som at du fortsatt har mange symptomer jegJeg var skikkelig dårlig med mye kvalme, oppkast og andre symptomer fra uke 2 til uke 9...nå er det meste som forduftet, bortsett fra litt ømme pupper, tørr hud og kviser, litt fortere sliten, mye på do, og litt stikking og strekning innimellom...synes det er deilig, men blir også litt bekymret
Jeg har hørt at i uke 9 er man mest kvalm og at etter det blir det hvertfall ikke så ille som i den uken. Enn så lenge stemmer det her. Jeg er 10+3 og ikke så ille som i uke 9Dere som nærmer dere eller er i uke 12, hvordan er symptomene nå ifht. tidligere?
Jeg er i uke 9 nå og er kvalm som aldri før. Så håper jeg er en av dem som opplever at symptomene daler rundt uke 12![]()
Jeg har hørt at i uke 9 er man mest kvalm og at etter det blir det hvertfall ikke så ille som i den uken. Enn så lenge stemmer det her. Jeg er 10+3 og ikke så ille som i uke 9![]()
Da krysser vi fingrene for at det stemmer for deg og at uke 9 blir toppen.Virkelig? Håper det!
Jeg er ikke såå kvalm som jeg var en periode, men kaster mer opp for tiden, og enda mer stress å få i seg mat...
Jeg var også desidert mest kvalm i uke 8 og 9. Har blitt gradvis bedre, ser frem til en dag uten oppkast, forhåpentligvis snart![]()