Færre symptomer rundt uke 12?

S.Ellie

Flørter med forumet
Dere som nærmer dere eller er i uke 12, hvordan er symptomene nå ifht. tidligere?

Jeg er i uke 9 nå og er kvalm som aldri før. Så håper jeg er en av dem som opplever at symptomene daler rundt uke 12 :)

Jeg er 10+5 i dag, og de siste 4 dagene har kvalmen og trøttheten blitt mye verre! Baaah, har vært mindre kvalm og trøtt i dette svangerskapet enn det forrige, men nå er det like ille som sist. Og kvalmen og trøttheten var der (med noen små opphold her og der) frem til fødselen. Hurra :P

10+6 i dag, symptomene mine (kvalme, ømme bryst og ekstremt trøtt) begynte å gå over for ca 1 veke sidan, men då kom hodepinen :/ men det ser no ut til å ha sluppet taket det også, så håper eg er kvitt alle plager no :)

Er 11+6 i dag. Kvalmen kommer og går, men er ikke så mye kvalm som jeg var fra uke 5-10 ca. Merker at hvis jeg er i god form, ønsker jeg å gjøre litt for mye da formen kjennes fin ut, da daler formen kjapt med tanke på energinivået og jeg må ligge rett ut på sofaen resten av dagen. Så ikke stress selv om formen begynner å bli bedre! Har en del hodepine også, men det er til å leve med :)

10+1 og kvalmen har begynt å slippe taket. Matlysten derimot er ikke helt på topp.. Energinivået har faktisk gått mye opp bare på noen få dager :joyful:

Jeg var skikkelig dårlig med mye kvalme, oppkast og andre symptomer fra uke 2 til uke 9...nå er det meste som forduftet, bortsett fra litt ømme pupper, tørr hud og kviser, litt fortere sliten, mye på do, og litt stikking og strekning innimellom...synes det er deilig, men blir også litt bekymret

Jeg var skikkelig dårlig med mye kvalme, oppkast og andre symptomer fra uke 2 til uke 9...nå er det meste som forduftet, bortsett fra litt ømme pupper, tørr hud og kviser, litt fortere sliten, mye på do, og litt stikking og strekning innimellom...synes det er deilig, men blir også litt bekymret
Synes det høres ut som at du fortsatt har mange symptomer jeg :D selv om kvalmen ikke er der, så har du mange andre tydelige symptomer :)

Dere som nærmer dere eller er i uke 12, hvordan er symptomene nå ifht. tidligere?

Jeg er i uke 9 nå og er kvalm som aldri før. Så håper jeg er en av dem som opplever at symptomene daler rundt uke 12 :)
Jeg har hørt at i uke 9 er man mest kvalm og at etter det blir det hvertfall ikke så ille som i den uken. Enn så lenge stemmer det her. Jeg er 10+3 og ikke så ille som i uke 9 :)

Jeg har hørt at i uke 9 er man mest kvalm og at etter det blir det hvertfall ikke så ille som i den uken. Enn så lenge stemmer det her. Jeg er 10+3 og ikke så ille som i uke 9 :)

Virkelig? Håper det!

Jeg er ikke såå kvalm som jeg var en periode, men kaster mer opp for tiden, og enda mer stress å få i seg mat...

Jeg var også desidert mest kvalm i uke 8 og 9. Har blitt gradvis bedre, ser frem til en dag uten oppkast, forhåpentligvis snart ;)

Jeg var også desidert mest kvalm i uke 8 og 9. Har blitt gradvis bedre, ser frem til en dag uten oppkast, forhåpentligvis snart ;)

Ja, rart hvordan man venner seg til det! Her var kvalmen vannvittig intens uke 6-8, mens nå kaster jeg mer opp :( og kvalme selvsagt. Jeg tenker at det er egentlig deilig det er mars og at symptomene forhåpentligvis blir bedre utover våren og sommeren :)

Back
Topp