Fælt (klage)

x1x*laboline*

Glad i forumet
æsj.. det er grusomt å være alene hjemme... snuppa mi er borte for første gang.. for jeg skulle prøve og få vasket.. men det går dårlig.. syns det er helt forferdelig og være alene hjemme uten ho.. og har bare vært det en halvtime nå..[:'(][:'(][:'(][:'(] 
savner jenta mi[:(][:(]
men må vel venne meg til at ho er borte litt så jeg ikke blir helt hysterisk..

Ja hvet hvordan d er [:o], vi blir jo sååå avhengi av de små skattene våres[:D] Hvor er hun da? Jeg savner alltid Malin når noen andre er ute på trilletur med henne. Er jo også herlig med litt fri..[;)]

man blir veldig avhengig.. ho er hos bestemora si for første gang alene.. ho skal passe ho en natt senere så ho ville prøve seg med noen timer først.. får gjort litt hjemme men driver og "leter" etter ho hele tiden.. er liksom vant til og ha ho i nærheten.. [:'(]

jeg husker hvordan jeg var når mamma hadde martine på trilletur også, sånn at jeg skulle få gjort skikkelig reint her hjemme, det var helt grusomt, nå går det litt bedre, men er utrolig skjeldent jeg har hu vekk, hu skal være vekke på en natt fra 28-29 april, da skal meg og sambo i bursdag, så da blir det første gang med alkohol innabords på meg på 14 mnd[:-][:)] jeg både gruer og gleder meg litt til det må jeg si[:)] jeg gleder meg til en uavbrutt nattsøvn, og være ute med mange gode venner og kose oss, men jeg gruer meg til å være vekk fra prinsessa mi en hel natt[:o]

nå har ho endelig kommet hjem så nå skal vi kose mye når ho våkner.. den siste helga i april er første helga ho blir borte fra oss.. da skal jeg og sambo på sjøen sammen med noen venner av oss.. skal feire bursdagen min.. blir rart med alkohol innabors ja.. det gruer jeg oxo meg til.. æsj.. gruer meg til så ille mye jeg egentlig trur jeg, men tiden går så fort når de er så små.. det er litt synd.. må liksom nyte det på det fulleste.. [;)]

Back
Topp