Fæle lukter?

Lula Lu

Glad i forumet
Støter stadig vekk på lukter som gjør at jeg brekker meg.

Eksos, sengetøyet (selv om det var nytt i går), lufta inne i bilen, røykånde ...

Hva er grusomme lukter for dere?
 
Kjenner følelsen..
Har ikke noe spesielt jeg kan sette fingeren på, men nå lørdag som var, var jeg og sambo i byen, kommer mange lukter som fikk meg nesten til å kaste opp :p
 
Har heldigvis ikke det slik at jeg blir dårlig av lukter, men fy for en luktesans jeg har! Her snakker vi å kjenne at ett barn (som har tykke klær og vinterdress på) har bæsjet i bleien når man står 25meter unna :wtf: jeg har bestandig hatt dårlig luktesans, så dette er helt rart for min del o_O
 
Har heldigvis ikke det slik at jeg blir dårlig av lukter, men fy for en luktesans jeg har! Her snakker vi å kjenne at ett barn (som har tykke klær og vinterdress på) har bæsjet i bleien når man står 25meter unna :wtf: jeg har bestandig hatt dårlig luktesans, så dette er helt rart for min del o_O

Huff ja. Lukter alt mulig alle plasser
 
Røyklukt er forferdelig.
Pølser i brød gjør meg kvalm.. var ei som spiste det på tbanen i dag, holdt på å kaste opp av lukta...
Makrell i tomat og leverpostei er grusomt, så ble kjempekvalm når jeg måtte hjelpe noen av ungene i klassen med matpakken... :/ Hjelper nok ikke at jeg synes kjøtt og fisk lukter død til å begynne med, men nå merker jeg det enda bedre.
 
Kroppslukt... Og parfyme.. Da er det nesten så jeg må holde pusten for å ikke brekke meg..
 
Så og si alle lukter! :p

Eksos, røyk, kroppslukt, parfyme, det meste av mat, osv osv. Satte på en ovn nå som ikke har vært på en stund, så luktet litt sånn svidd. Det luktet også helt forferdelig..
 
Kaffe lukt får meg til å ville kaste opp. Måtte be en kollega sitte koppen på motsatt side, den var litt vanskelig å forklare uten å si noe om graviditeten
 
Tja syns vel heller d er mye rare lukter.. Når jeg lukter saltstenger noen meter inn t neste rom, så er d litt spess syns jeg
 
Røyk, kaviar, makrell i tomat (som jeg synes stinker død og fordervelse i utgangspunktet....) og HÅRSPRAY!! Har ikke vært veldig dårlig hittil (bank i bordet!), men etter jeg sprayet håret i går satt jeg et kvarter over doen! Blæh!
 
Kjenner og oppdager mange rare lukter ja. Kaffe eller mat jeg ikke har lyst på gjør meg kvalm.
 
Og de aller fleste typer te, men det gjør meg kvalm uten at jeg er gravid.
 
Er ikke så glad i italiensk salat til vanlig, men her om dagen da jeg skulle smøre en skive til sambo var det bare såvidt jeg fikk det til, det stinket jo :p Så har lagt ned forbud mot mer innkjøp av det :p
Ellers så er luktesansen blitt bedre, så ting som jeg vanligvis ikke syns lukter godt, luktes jo på lang avstand...
 
Litt for moden banan
Kjøleskapet når det er middagsrester
Søpla
Bærsjebleier på andres barn
Matlukt
Lukta når man går inn i gangen i barnehagen til vesla.
 
Kjøleskapet stinker! Selv om det ikke er dårlig mat der, alle luktene blir bare så intense og blandet sammen :rolleyes:
 
Åja fysj, visse lukter er ikke til å holde ut!
Jeg blir dårlig av røyklukt, eksos og lukta i gangen i barnehager, spesielt hvis det har regna:-0
 
Bæsjebleier :p mannen sin parfyme.. Kommenterte at han lukta et horehus hin dagen :p haha...
Den bæsjelukten som slår mot deg når du kommer inn i barnehagen når du skal hente på ettermiddagen :p
 
Jeg klarer ikke lukten av Salami :hungover:
Det lukter jeg lang vei.

Og ja, kjøleskapet lukter ikke godt av en eller annen grunn ...:meh:

Nå har jeg jo kaster opp absolutt alt jeg har fått i meg de siste dagene så alt lukter egentlig kvalmt:wtf:
 
Back
Topp