Fæle drømmer...

Ellie ♡

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Mulig det er en tråd om det... men... Er det fler som har skikkelig forferdelige, grusomme drømmer?

I natt drømte jeg om forsømming av et nyfødt barn på sitt aller verste!! Våknet at jeg gråt og turte ikke sove igjen.. Er fortsatt lei meg for denne "drømmen"...

Skjønner deg godt, følelsene blir så sterke når man har mareritt. Jeg merker at jeg får mareritt når jeg er skikkelig sliten eller har fått for lite søvn, så jeg prøver å unngå det. Håper det kan hjelpe deg også. Ellers kan det kanskje hjelpe å snakke om det og sortere litt. Drøm er drøm, men følelsene og opplevelsen var sterk :-) klem :-)

Drømte for noen netter siden at vi var på UL og inne med babyen var det fullt av edderkopper i livmora mi. Helt forferdelig! Heldigvis bare drømmer :)

Har og mangen fæle drømmer. Mangen eg ikkje klare og såve videre etterpå. Men verste var når eg drømte at mannen min flørta med noen andre. Var så sur når eg våkna. Låg over 1 time pottesur kl 6 på morgenen. Før eg klarte og roe meg med at han har ikkje gjor noe galt. Hadde mest lyst og slå han :p stakkars mann :p hehe
Blir ekstra følsom av alle drømmene merker eg. På godt og vondt . Men noen eg grusome mareritt. Har alltid det når eg er gravid.
Sist eg var gravid drømte eg at andre var gravide. Stemte hver gang :p det var artig :)

De eneste drømmene jeg har hatt til nå er at jeg har fått tvillinger.... Både jeg og samboer håper at det ikke er sant... Ikke at det at de ikke blir mottatt, men....

Drømmer masse fælt og har mye mareritt når jeg er gravid. Var sånn sist også. Føler jeg ikke får ordentlig god søvn, er "sliten" og redd når jeg våkner og ligger våken lenge før jeg klarer å sovne igjen..
Har faktisk en venninne som kom til meg og sa hun hadde plutselig begynt å drømme så mye og få mye mareritt, jeg spurte om hun var gravid, fikk nei først, men viste seg noen dager senere at hun var det..

I natt har jeg nok en gang hatt mareritt. Denne gangen om at mannen er utro på verste vis.... Med en gang jeg bråvåkna av gråt så hadde jeg mest lyst til å jyve løs på han der han lå å snorka :P

Jeg har ikke så fæle drømmer, heldigvis, men drømmer veldig masse. Det hender ganske ofte at jeg våkner om morran og er utslitt fordi jeg har "styret" så mye i søvne.

Eg drömmer og massa. Har vaknat flera ganger gråtandes . Inatt drömde eg om mannen eg hata han i drömmen min. När eg vakna låg han på siden av Meg å de första känsla som kom var att eg hatar deg. UFF äkkelt.

Har mye rare drømmer, heldigvis ikke så mye ekle, bare veldig rare :-)

Jeg drømme ofte. Og stort sett bare fæle ting. Alt fra ulykker, naturkatastrofer til mord. Jeg drømte også at jeg skulle føde, lå med rier og hele pakka, så sier de at det ikke er noen baby der, bare en stor svulst (som jeg måtte føde). Gleder meg til drømmene avtar :(

Typisk at jeg skrev her I går at jeg ikke hadde hatt noen ekle drømmer, og I natt drømte jeg den værst jeg noen sinne har hatt. Drømte at eldstemann hadde dødd av en eller annen sykdom, men jeg så han alikevel, syklet rundt, lekte å prøvde å få kontakt med vennene sine, mens jeg måtte forklare han at de kan ikke se han :-( våknet gråtende og heldigvis hadde han krøpet inn I senga til oss, så det var det første jeg så når jeg våknet.

Jeg drømme ofte. Og stort sett bare fæle ting. Alt fra ulykker, naturkatastrofer til mord. Jeg drømte også at jeg skulle føde, lå med rier og hele pakka, så sier de at det ikke er noen baby der, bare en stor svulst (som jeg måtte føde). Gleder meg til drømmene avtar :(
Nei, uff!!! :-( :-( Bra det bare er en drøm!

Grusomme drømmer her og, og så virkelige! I natt var som å leve i filmen inception hvor drømmen var i flere lag... Først en mann som prøvde å bryte seg inn i huset ved å sage gjennom dørsprekken over låsen med motorsag. Deretter "våkna" jeg og styrte på med døra på soverommet som ikke ville lukke seg og noe dyr og greier, men et sted inni her forstod jeg at det var en drøm -og da jeg endelig bråvåkna på ordentlig og var i senga var jeg helt forfjamsa og utslitt!

Back
Topp