Fæl natt..

*lavendelfrøken*

Glad i forumet
Uff i natt bråvåkna jeg og satt meg opp i senga av skrekk fordi jeg trodde at lillemor hadde slutta å puste[:(] Dette skjedde to ganger, og var like virkelig hver gang[:(]
Hun lå heldigvis trygt å snorka i senga si hun.
Er så ekkelt når sånne ting skjer, denne angsten tar snart knekken på meg, må sjekke at hun puster hele tiden. Har skjønt at det er veldig vanlig hos førstegangsfødene,er det noen fler som har hatt sånne opplevelser?
Dere som har barn fra før, når gir denne frykten seg? eller gir det seg i det hele tatt?

uff det der er så fælt.. jeg må selv sjekke mini titt og ofte, både dagen og natta... err livredd for krybbedød..[&:]
men er nok helt normalt ja, venninna mi har en sønn på 2.5 år og hun går fortsatt og sjekker han flere ganger før hu legger seg..
 er vi heldige så slipper vel den frykten litt når de begynner å nærme seg tenårene, og vi får en liten pause før vi begynner å bekymre oss for andre ting [8D]

Tar nok litt tid ja...
Jeg er støtt å stadig å titter inn til Alva Serine til tider enda,spess når hun er forkjøla som nå[:)]

Ja får vel egentlig belage meg på å være bekymra i gaaanske mange år fremover.
Men føler liksom at det er litt ekstremt akkurat nå[&:]
Roer seg vel når hun blir litt eldre forhåpentligvis[:)]

Har det sånn selv jeg... når gubben ikke er hjemme på natta så sover jeg nesten ikke.. Vurderer sterkt å kjøpe en sånn matte mini kan sove på slik at det går av en alarm om hun slutter å puste http://barneshoppen.no/index.php?main_page=product_info&products_id=569. Men på en anna måte er det farlig med slike duppeditter, de kan jo virke mot sin hensikt... altså at man blir mer bekymra. Jeg nevnte det for hs å hun sa at hadde man hatt bruk for det hadde man fått det hos legen (hjelpemiddelsentralen) hun ville at vi skulle ta det opp med lege før vi kjøpte for de er jo faktisk ganske dyre.

hehe jeg sa til et søskenbarn av meg(hun er også en av mine beste venner) at jeg må hele tia sjekke at prinsen puster når han sover og at hver gang jeg våkner på natta og morgenen må jeg lytte etter pusten hans...

Hun har en datter på 10 år og sa at hun fremdeles har netter hun ikke hører henne og da må sjekke at det ikke er noe galt hehe kan jo ha kastet opp i søvne osv... hehe
vi vil nok alltid være bekymret for disse barna tror jeg, det er vel bare en angst som følger med gleden av å få barn...

Så grusomt. Får det for meg av og til jeg også! Spretter opp av senga og bort til sengen hennes for å sjekke henne. Å hu mi puster så rolig innimellom at jeg må pirke i henne for å se om hun gir respons.

Back
Topp