fæl kveld

mille.

Gift med forumet
huff, dette er ikke en bra kveld.
Malin har vært helt hysterisk de siste timene.
Eneste som har roet henne er nussen, men der er det jo ikke uendelig med melk heller...

Nå har pappa'n tatt med vognen ut for å se om det roer henne.
Jeg bare blir lei meg av å ikke klare det jeg... [:(]

Huff, har hatt mange sånne dager jeg og..Har bare sittet i sofaen og grini, har ikke følt jeg har fått noen ting til..Har vært MYE tøffere å bli mamma enn jeg hadde trodd. En liten trøst er jo at: det går over! Ting blir bedre etter hvert. Alt er nytt både for oss og babyen.
Håper det går bedre med deg nå[;)]

Uff, det er forferdelig når det står på, håper det snart går over. Har hatt noen skrike tokter her også, og det er ikke lett. Vi får satse på det blir bedre etterhvert[:D] 

har hatt sånne dager jeg også.gråtet sammen med henne

Huff, jeg føler med deg. Vi har hatt én sånn kveld vi også, og det var utrolig frustrerende. Jeg var redd for at det skulle bli sånn framover, men heldigvis hadde vi en super dag dagen etter. Håper det gjelder for dere også, og at dere koser dere  dag. Det er ikke så greit når man ikke skjønner hva som står på.

Klemmer

Huff, kjenner til det ja. Håper det går bedre[:)]

uff. føler slik med deg der.... david vil ikke sove om nettene, tror han har snudd døgnet helt...
ofte av vi gråter i kor her hjemme.
det er ikke noe kjekt, men tiden går fremover og det vil nok bli mye bedre etterhvert skal du se!!
bare tiden kunne gått litt fortere....

Back
Topp