Fæl hud?

lenemor

Forumet er livet
Fler enn meg som fikk fæl hud tidlig? Merker allerede at jeg får kviser rundt omkring i ansiktet - de spretter opp som paddehatter.. og så har huden blitt helt oljete? Flere enn meg som sliter med dette?? Begynner å føle meg lekker, med den utfloden og kviser i hele fjeset..[:'(]

ja jeg fikk åsså det, å det var noe jeg var fint ferdig med for flere år siden!!! Jæk!

jeg unnet meg hudanalyse og 3000 kr i produkter etter huden min nå,
å det funker glimmrende!
For meg var det verd 3000 kr, men det er sikkert en bedre løsning!

Mye vann!!!

Kathrine

Fler enn meg som fikk fæl hud tidlig? Merker allerede at jeg får kviser rundt omkring i ansiktet - de spretter opp som paddehatter.. og så har huden blitt helt oljete? Flere enn meg som sliter med dette?? Begynner å føle meg lekker, med den utfloden og kviser i hele fjeset..

Venter du ei jente du da el???di sier det at jenter "stjeler" morens skjønnhet slik at man føler seg fæl og elendig under svangerskapet[:D]

ORIGINAL: Becca
Venter du ei jente du da el???di sier det at jenter "stjeler" morens skjønnhet slik at man føler seg fæl og elendig under svangerskapet[:D]

Må bare si her var det ikke slik.....[;)]
Da jeg gikk gravid med Adrian skulle jeg tro jeg var kommet i kvisealderen igjen. Det var ikke noe særlig gøy[:'(]
Men da jeg gikk gravid med Amina så hadde jeg ikke noe problemer med huden...Ikke en kvise å se[:D]

Halloen....
Jeg hadde også det og har det litt enda, Men slapp av det blir sikkert badre etter hvert...... [:D]

jeg får bare gjøre som vanlig - rense, vaske... dekke til[;)]. Ingenting skal få lov å ta fra meg gleden ved å være gravid!!![:D]

Jeg har aldri hatt så mange kviser som jeg har nå. Kunne tro en var i puperteten... men vi får håpe det gir seg når ungen har kommet ut...

Jeg sliter også med dårlig hud. Det kom for fullt da jeg sluttet med Piller etter 12 år. Fikk jo pillene når da jeg var 15 bl.a pga kviser. Nå er det faktisk blitt litt bedre etter at jeg fant ut at jeg var gravid, men jeg vet jo ikke hvor lenge det varer da!

Vi får bare rense i vei..og gi hverandre tips hvis vi kommer på noen!

M

jeg har også fått masse kviser.. store og vonde er de.. ikke det granne kult.. både i fjeset og på ryggen.. urk... men det er verdt det da[:D]

Back
Topp