Fæl drøm

lenemor

Forumet er livet
I natt hadde jeg en grusom drøm - at jeg våknet og måtte på do, og så var jeg full av blod... vet ikke om det skulle være mensen eller abort, men jeg merker at jeg ikke stoler 100% på at jeg er gravid ennå.. Har symptomer, og har hatt 3 positive tester, men allikevel... særlig etter at MartaIfarta testet positivt to ganger med samme test som meg, og så negativt med cb-test...

Uff.. tenk om det skulle vise seg å være feil da...[:o]

Jeg krysser fingrene for deg, og sender mange positive tanker.......

ORIGINAL: september06

Håper selvsagt at vi bare bekymrer oss unødig [:)]

Ja, det håper virkelig jeg også... jeg vet jo egentlig at jeg er gravid, men så tar jeg meg selv i å tenke at om jeg innbiller meg at jeg er gravid så er det jo ikke rart at jeg har symptomene, og da blir jeg helt satt ut...

Jeg tror de drømmene er ett tegn på at du er gravid,jeg lenemor!! Jeg hadde en liknende drøm for en ukes tid siden,men jeg så ett lite helt blankt og gjennomsiktig foster med navlestreng og morkake som lå nede i doen. Det var alt for lite til å kunne være min knert og det er vel grunnen til at jeg ikke våkna i hysterisk gråt...

Men du kan jo bestille en cb-test på nettet hvis det er det som må til for at du skal bli overbevist [:)]

Uff da - ikke moro med sånne drømmer.

Men om du ikke stoler 100% på de testene du har tatt (som helt sikkert er riktige [:D] føler det på meg) - kan du ikke stikke innom legekontoret og be de teste for deg da? Det gjorde jeg - og det ble liksom mer virkelig for meg da [:D].

Kan også fortelle at jeg drømmer ofte stygge drømmer. Det har kommet etter at jeg ble gravid. Har f eks drømt at samboeren er utro -rett foran meg. Jeg har blitt jaktet på og skulle drepes - av et helikopter, og jeg har kidnappet babyer... Herregid - hvor skal det ende? Drømmene mine er helt spinnville....

Uff, masse ekle drømmer du da Trista.. Typisk det... graviditeten medfører søvnproblemer, og når man først sover skal man skremmes fra vettet??? Jeg skal til jordmor om to uker, så jeg får bare holde meg... kan ikke la meg styre av sånne tvangstanker... jeg må jo være gravid!

Jeg klarte heller ikke å tro det var sant, så jeg tok ikke mindre en 7 hjemme tester, og en hos legen.
Alikevel gikk det ikke opp for meg før jeg hadde innvendig UL hos legen og fikk se et hjerte som slo med mine egne øyne.
Tror det er ganske vanlig i begynnelsen.[;)]

jeg skjønner at den drømmen ikke var noe god!

Hadde det på samme måte i natt, nesten. Våknet med skikkelige menssmerter, og var da redd for at jeg holdt på å abortere! Men jeg har ikke blødd!

Men jeg sliter også med å tro på at jeg er gravid! Tok en ny test i går, og den var sterkt positiv! Jeg kjenner jo at det skjer ting i kroppen også, selv om jeg ikke har kvalme osv.

Lykke til framover...det skal nok gå gå bra med oss!

Klem, m

heja vennen[:D]
tror ikke du skal være så redd jeg, du er ja gravid, tik du ikke en cb digital i tillegg da??
Du kan jo bare stikke innom fastlegen din å ta en test, de er som regel gratis når den er positiv (tror de krever morgenurin).
da slipper du å gå å vente i to uer til du skal til jordmor..

men husk at det er ikke alle som får slike gravidtegn med en gang, sm ømme pupper og kvalme...

Så du er nok gravid ja snuppa[:D]

Nei, martaIfarta - jeg tok aldri noen cb digital-test, for det fantes ikke på apotekene her... alt jeg har tatt er tre stk billigtester... får prøve å teste igjen, og se om strekene er der fremdeles...

Jeg fikk også negativ med cb test flere ganger. Mitt andre sv.skap testet jeg hele 7 ganger med den testen før den slo ut positiv.... Satser alt på at du ikke er sanndrømt!

Æsj, sånne drømmene er jo overhode ikke noe koselig da.. Skal jo ufattelig mye til at de testene tar feil da.. Og når det har hendt en gang, så får det vel være bra... Da kan noen andre få overta...

Back
Topp