Lodviss
Elsker forumet
I dag hadde Alma sin første dag hos sin dagmamma! Og jeg måtte levere henne og si hade for å være borte hele 7 timer![8|] Uff, jeg gråt jo nesten når jeg gikk fra henne. Hun merka at det var noe på gang da jeg holdt på å gjøre oss klar, for hun skulle hele tiden kose og sitte på armen min. Hun gaulte "mamma,mamma" når jeg gikk fra henne [:o] Helt fælt, men den harde hverdagen kommer uansett... HELDIGVIS er det bare mamman min som er dagmamma! [:D] Så Alma kjenner jo henne godt, så det trøsta meg masse... (og greit å treffe igjen kollegaene etter 3 ukers ferie!)
Og det samme skal jeg gjøre i morgen.. Og på lørdag har sambo lokka meg med på en kjærestetur..
Uff, uff.. Hehe, må nesten le litt av meg selv for tenkte jo ikke at det var slik som dette jeg skulle bli![:D][8D]
Jeg er så lite klar for å ha henne i barnehagen, så glad for denne løsningen! [:)] Men håper, og tror jo, at det går veldig bra med deres små i barnehage![:)]
Og det samme skal jeg gjøre i morgen.. Og på lørdag har sambo lokka meg med på en kjærestetur..
Uff, uff.. Hehe, må nesten le litt av meg selv for tenkte jo ikke at det var slik som dette jeg skulle bli![:D][8D]
Jeg er så lite klar for å ha henne i barnehagen, så glad for denne løsningen! [:)] Men håper, og tror jo, at det går veldig bra med deres små i barnehage![:)]