Fæl dag

Vårmamma

Forelsket i forumet
Dro på jobb i dag som vanlig, men ble plutselig svimmel, kvalm, svett osv. og dro hjem igjen etter tre kvarter. Fikk time hos legen. Har visst eggehvite i urinprøven. 3% sa han, men jeg vet ikke hva det betyr. Noen som vet det?
De skulle sende prøven videre til dyrking og gi meg beskjed. HAr hodepine, men blodtrykket var normalt (110/65) og jeg har lite ødem (får fortsatt på gifteringen). Er det grunn til bekymring? HAr hvertfall merket godt med liv.

Da ville jeg slappet godt av de neste dagene om jeg var deg og ventet på svar på dyrk. av urinprøven.
Og sett an om symptomene ble værre eller flere (mer ødemer og sterkere hodepine) og evt. ringt føden da.[:)]

enig. hvis det er start på SF så er det beste man kan gjøre å slappe av[:)] Så lenge du ikke har flere symptomer eller blir værre, for da ville jeg ringt føden[;)]

for meg høres det ut som at du har hatt et blodtrykksfall..har det sånn av og til jeg også..har lavt blodtrykk og lav blodprosent.

Sa ikke legen 3+ da?

jeg aner ikke hva 3% betyr, men 3+ på proteiner er ganske mye, og de vil nok ha deg under oppsikt. selv har jeg 1+ og det er ikke særlig mye.

Hm.. Ville jo ikke kalle blodtrykket ditt helt normalt, men heller litt lavt. Du har kanskje hatt blodtrykksfall, det kan være ganske ekkelt. Pass på å få i deg nok væske:)
Vil tippe han mener at det var 3 + på protein/eggehvite, aldri hørt noen har omtalt verdier funnet i urin på % før. Men jeg kan jo ta feil.
Bare slapp av du, om de finner noe på dyrkningen får du jo vite det:)
Lykke til:)

Jeg har også hatt 3+ proteiner ett par ganger, men har aldri fått noe ekstra oppfølging forde.. [:-]

Noen som vet hvor lang tid det tar å få svar på dyrkingen?

dyrkning skal være over 12-24 timer tror eg.. så du vil få svar iløpet av ett par dager, spørs kortid sykehuset mottar prøven[:)]

Back
Topp