Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg var fornøyd npr jeg ammet, men når jeg sluttet kom kg igjen...
er mest magen og lårene jeg er misfornøyd med, og eier ikke viljestyrke til å klare å gjøre noe selv heller! tro meg, jeg har prøvd...
Jeg har nok litt mer på kroppen enn det jeg hadde før graviditeten. Men er fornøyd med det. Har alltid strevd for å legge på meg, så prøver igrunn det jeg kan for å holde på de siste babykiloene. La på meg 20 kg under graviditeten, og jubla for hver eneste en;)
Jeg tok av MYE da jeg ammet, men månedene etter jeg slutta la jeg enormt mye på meg. Nå har jeg dessverre tatt av igjen, og må jobbe hardt for å ikke ta av for mye:( Det går litt opp og ned med andre ord.
Sånn någenlunde på plass igjen. La på meg 20 kg og jubla for hver eneste en.. Kunne gått beholdt litt flere, men når kroppen ikke vill holde på de uansett hva jeg spiser er det ikke enklet. Har bestandig sliltt med og legge på meg.. Bare 2 mnd etter fødsel hadde jeg gått ned 13 kg.. Beholdt 5 til slutt, men nå holder de også på og komme bort.. Skal ikke være enkelt dette med vekta.. Kunne sikkert stramma opp magen litt da, men det får komme senere, jeg lever med det slik det er nå.. :P
her er jeg blitt tynnere,nesten for tynn,gikk opp 15kg under svangerskapet og gikk ned 25kg ifjor høst,har ikke lagt på meg disse igjen! håper du/dere klarer å nå målet ditt/deres igjen :))
oh yess... gikk ned 15 kg de to første ukene etter fødsel, det var også de to ukene jeg ammet. pumpet så i 5 uker til. når jeg slutta på det var jeg så lykkelig så jeg "røyk på" colaen min... la på meg 20kg på få uker og de har blitt.. nå er jeg gravid igjen og tenker at jeg ikke gidder slanke meg nå, men når matlysten og kvalmen er over og jeg kan spise som normalt igjen, skal jeg hvertfall få et sunt kosthold, kanskje begynne på grete roede for gravide. når barnet er født skal jeg på grete roede igjen. jeg vil i hovedsak ned ca 30kg, men jeg starter med 20kg. tror jeg kommer til å blir stygg om jeg går ned så mye som 30 så må ha delmål