Fått :)

~Tilden~

Forelsket i forumet
Noen som har en blå Ikea sparegris liggende som ikke blir brukt? Finner den ikke på Ikea lenger...mener å huske at den kostet 29,-. emoticon
Lillebror ønsker likedan som storesøster nemlig. 

Send meg en pm med hvilken pris du ønsker inkl. porto. emoticon
Edit: er også interessert i grønn.

vi har denne til Mali, og den er halvfull :D desverre for deg :P

Malleleo skrev:
vi har denne til Mali, og den er halvfull :D desverre for deg :P

Hehe, jammen det er ikke noe problem....tar den gjerne ferdig fylt. emoticon

Bouncing buttplug skrev:
Vi har bare i grønn desverre, og den er egentlig i bruk

Grønn passer ikke, den må være blå.

Bare grønn eg og

Hmm.....spørs om eg må vurdere grønn også......, så om det er noen som vil selge en grønn, ta gjerne kontakt på pm med pris dere ønsker for den....inkludert portoen.

Er fortsatt interessert i å få tak i en slik....blå eller grønn. Send meg en pm med pris inkl. porto.

Er fortsatt interessert i å få tak i en slik....blå eller grønn. Send meg en pm med pris inkl. porto.

Jeg har en. Du kan få den for 350 kr.

haha, neida... Hvis du sender meg adresse på PM, så skal jeg sende den i posten i løpet av ett par dager. Du skal få den gratis.

Bøddi Hålli skrev:
Jeg har en. Du kan få den for 350 kr.

haha, neida... Hvis du sender meg adresse på PM, så skal jeg sende den i posten i løpet av ett par dager. Du skal få den gratis.

Har du? Hærlig!! Må få betale portoen hvertfall....., evt. sende deg en liten overraskelse tilbake!?
Sender deg en pm.

Edit: Prøvde å sende deg en pm, men det ville ikke, så enten har du fått mange, eller ingen....håpløse forumet som er så treigt *mumle*mumle*, prøver på nytt senere i kveld.

Back
Topp