~Tilden~ Forelsket i forumet 4 Mai 2011 #1 Kan noen sende meg en pm? Bare skriv test eller noe gøy om du vil...;) Må bare se om eg mottar pmene. Skriv i tråden her når du har sendt.
Kan noen sende meg en pm? Bare skriv test eller noe gøy om du vil...;) Må bare se om eg mottar pmene. Skriv i tråden her når du har sendt.
~Tilden~ Forelsket i forumet 4 Mai 2011 #7 Takk alle 3, det funket som bare det. :) Sendte en pm tilbake, så om dere ikke fikk den, så gi gjerne beskjed. :)
Takk alle 3, det funket som bare det. :) Sendte en pm tilbake, så om dere ikke fikk den, så gi gjerne beskjed. :)
~Tilden~ Forelsket i forumet 4 Mai 2011 #9 nussnøff skrev: jeg har ikke fått noe tilbake...... Hmm, sjekket nå, og det er 16 min. siden eg sendte til deg....æsjda. Får forske videre på det i morgen, si ifra om den plutselig dukker opp. :)
nussnøff skrev: jeg har ikke fått noe tilbake...... Hmm, sjekket nå, og det er 16 min. siden eg sendte til deg....æsjda. Får forske videre på det i morgen, si ifra om den plutselig dukker opp. :)
M ~Mummimamma~ Forumet er livet VIP 4 Mai 2011 #10 Skjønner jeg må sjekke innboksen innimellom, for det stod ikke at jeg hadde fått noe. Men jeg hadde fått svar fra deg =)
Skjønner jeg må sjekke innboksen innimellom, for det stod ikke at jeg hadde fått noe. Men jeg hadde fått svar fra deg =)
~Tilden~ Forelsket i forumet 4 Mai 2011 #11 Mystisk, ser at mummimamma har svart, men ser ikke svaret...
~Tilden~ Forelsket i forumet 4 Mai 2011 #12 ~Mummimamma~ skrev: Skjønner jeg må sjekke innboksen innimellom, for det stod ikke at jeg hadde fått noe. Men jeg hadde fått svar fra deg =) Der ser eg svaret gitt....merkelig forum opplegg..
~Mummimamma~ skrev: Skjønner jeg må sjekke innboksen innimellom, for det stod ikke at jeg hadde fått noe. Men jeg hadde fått svar fra deg =) Der ser eg svaret gitt....merkelig forum opplegg..