Fått vite kjønnet?

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Hvor mange her har fått vite kjønnet?
Syns det er mange som har fått vite kjønnet på TUL.
Jeg var 12+0 og syntes selv jeg kunne klart se at det var en gutt, men sonografen ville ikke si om det var gutt eller jente fordi de var så lik på den tiden. Såååå jeg venter tålmodig til 2. August 18+6, for å få vite det... jeg tror fortsatt det er gutt etter hva jeg så og tenker på guttenavn :p

Skal på TUL nå i dag, er forbredt på å ikke få vite. Tror ikke det er vanlig å si så mye om det

( men det er jo lov å håpe...)

Jeg fikk vite at det mest sannsynlig er en gutt. Hun var egentlig sikker på det. Så veldig sånn ut for meg også. Men jeg vet at jenter og gutter er ganske like på den tiden. Er vel oftere at de tror det er gutt men så er det jente enn omvendt. Så selvom jeg føler meg ganske så sikker på at det er en gutt i magen så tenker jeg at jeg kan bli overrasket på oul med at det er en jente likevel. Men magefølelsen sier gutt ;)

Fikk vite i går at det var 95% sikkert at det var gutt. Var lettere å se at det var gutt når man først så det man skulle se :p det sto rett opp! Hehe
Er 13+3 :)

Jeg fikk vite at det mest sannsynlig er en gutt. Hun var egentlig sikker på det. Så veldig sånn ut for meg også. Men jeg vet at jenter og gutter er ganske like på den tiden. Er vel oftere at de tror det er gutt men så er det jente enn omvendt. Så selvom jeg føler meg ganske så sikker på at det er en gutt i magen så tenker jeg at jeg kan bli overrasket på oul med at det er en jente likevel. Men magefølelsen sier gutt ;)

Ja det var det han sa. Veldig ofte når man tror det er gutt, så er det jente :p så blir spennende å se! Ifølge kinesisk fødselskart og ringtesten er det jente. Og magefølelsen min sa jente helt frem til TUL :p i tillegg hadde jeg ikke sex etter ca 2 døgn før eggløsning og ikke etter heller. Da tenkte jeg at det sikkert var jente :p

Jeg fikk beskjed av gyn at etter uke 10 så var det lettere å se kjønnet fordi gutten var veldig lett å se... Men jeg vet ikke hva jeg skal tro. Har sterk magefølelse på at det blir jente denne gangen. Men har en av hver fra før, så det spiller liten rolle. Sistemann blir det uansett!

Fikk ikke sett noe kjønn, men en fantastisk baby

Hvor mange her har fått vite kjønnet?
Syns det er mange som har fått vite kjønnet på TUL.
Jeg var 12+0 og syntes selv jeg kunne klart se at det var en gutt, men sonografen ville ikke si om det var gutt eller jente fordi de var så lik på den tiden. Såååå jeg venter tålmodig til 2. August 18+6, for å få vite det... jeg tror fortsatt det er gutt etter hva jeg så og tenker på guttenavn :p

Ifølge bioteknologiloven sies det at man ikke har lov til å opplyse om barnets kjønn før utgangen av uke 12 fordi man ikke ønsker kjønnsbestemt abort. Så regner med at det også er en av grunnene til at ikke alle gynekologer "ser" dette selv om det såklart også kan værr tidlig. Opplevde det samme med sønnen min, enda jeg tydelig så en liten svevende snopp der inne :)

Ifølge bioteknologiloven sies det at man ikke har lov til å opplyse om barnets kjønn før utgangen av uke 12 fordi man ikke ønsker kjønnsbestemt abort. Så regner med at det også er en av grunnene til at ikke alle gynekologer "ser" dette selv om det såklart også kan værr tidlig. Opplevde det samme med sønnen min, enda jeg tydelig så en liten svevende snopp der inne :)

Ja, skjønner det veldig godt egentlig. Finnes mange rare folk der ute :/ for meg var det ikke såå viktig å vite kjønnet. Da hadde jeg klart å vente noen uker. Det er bare den nysgjerrigheten på hvem som er inni der som ligger og lurer :p

Denne graviditet 12+5 proffesjonell gjettet at det er jente.

Forrige graviditet 11+5 proffesjonell gjettet at det er gutt også fryste han ul bildet og tuten stakk 3x høyere opp en sidene

Back
Topp