Fått vite kjønn?

Ladybug1

Prinsemamma
Er det noen av dere som har fått vite kjønn enda? Va på UL i går (14+1) og hun klarte ikke se noe. 3 uker til neste UL, klarer ikke vente :hilarious:

Vet ikke kjønn og er nesten sikker på at vi ikke skal finne det ut før babyen blir født. Visste ikke sist heller.

Vi vil ikke vite :)

Fikk vite på tul at det var gutt. Men innimellom sa han «nei nå er jeg ikke så overbevist om at det er gutt». Siden den streken var loddrett, og ikke sto opp. Men innimellom sto den rett opp, og han konkluderte med at det var gutt.

På ul-bildene syns jeg streken bare er loddrett, men hva vet vet jeg. :p

Martin Lundring er ikke akkurat kjent for å ta feil, så tror nok det er gutt. :)

Var på TUL 14+0 og da sa jm at hun var heelt sikker på at det var gutt :) Blir spennende å se på OUL om 4 uker :D

Var på UL I går, 12+6. Det kunne se ut som en gutt, men den var ikke helt samarbeidsvillig. Så får se på Oul om halvannen mnd :)

Var på TUL 13 +0, og jordmor var veldig sikker på at det er jente :)

Var på ultralyd 13+1 og da var det ingen som helst tvil om at det er en gutt på vei, så utstyret hans tydelig :D Har uansett tatt NIPT også, så visste fra før at vi venter en liten gutt :Heartblue

Var på tul 13+0 og jordmor mente det var en jente♥️ Men venter til oul om 5 uker før vi forhåpentligvis ser det helt sikkert :)

Var på ul i går,14+5, og da var hu temmelig sikker på jente:) jeg synes det så slik ut selv også:)

I følge tidlig ul er det gutt. Men på alle ul-bildene jeg har er den tutten mer rett frem enn opp, er ikke det liksom indikasjon på jente? :bored:

Vedlegg

• 91E56F70-31C5-482A-A7E3-3DC0B8B6A080.png
    91E56F70-31C5-482A-A7E3-3DC0B8B6A080.png
    65,2 KB · Visninger: 21
I følge tidlig ul er det gutt. Men på alle ul-bildene jeg har er den tutten mer rett frem enn opp, er ikke det liksom indikasjon på jente? :bored:
Er det ikke < eller > 30 grader da? Om du tenker på NUB’en. Er vel omkring 12 uker man kan se på det

Ja, det jeg tenkte på. Syns det er vanskelig å se grader på et bilde. Bildet er fra 12+5. :)
Men er det nub’ en som synes der i det hele tatt da? Synes det ser ut som en del av benet

Back
Topp