Fått vite kjønn? :)

Villa88

Blir kjent med forumet
Noen andre som har fått vite hva de venter? :)

Vi hadde privat ul på tirsdag, var da 14+2, fikk vite at vi venter en liten lillesøster :Heartred

Så koselig! Jeg har tenkt til å bestille privat ul i uke 14, for å forhåpentligvis få vite kjønn. Er det like « sikkert» som ved oul at man ser «riktig» kjønn? Eller tror du det kan plutselig vise seg å være det motsatte ved oul?

Tusen takk :) Det er ikke nødvendigvis like sikkert, fordi det kan være litt likt så tidlig. Så vi fikk beskjed om å ikke gå helt bananas med rosa før vi hadde fått det bekreftet på oul. Men hun var veldig sikker på at det var en jente, så det etter 3 sekunder med ultralyd. Så vi skulle få ny time gratis hvis noen andre sa det var gutt :hilarious:

Her ser det ut som det blir en gutt :D var på ultralyd på fredag når jeg var 13+3. Tror ikke jeg klarer å slappe av med at det er gutt før oul da[emoji2] var så sikker på jente [emoji23]

Var på privat UL i går, var 14+6 da, lille spiren skulle plent ligge med beina i kryss under hele UL :p Men hun mente det var en liten jente i magen :Heartred Kikket etter 4 ganger, og kom frem til jente hver gang :happy: Fikk dog beskjed om å ikke begynne å male barnerommet før etter oul, da hun ikke kunne si det 100% sikkert. Har selv hatt på følelsen av at det er en jente, siden uke 5 :p

Skal på tul neste torsdag, er da 12+2, og håper de kan se kjønnet selv om det er veldig tidlig [emoji171]

Jeg var på tul 12+0, og det var for tidlig, så får vel vente til oul i juli...

Var på TUL idag 12+2 og hun tippet gutt. Vi får følge med på om det forandrer seg ved flere ul;)

Han var bombesikker på at det var jente på TUL, 11+6 [emoji813]️ Storebroren hennes og jeg har vært bombesikre hele veien på at det var jente [emoji254]

Han var bombesikker på at det var jente på TUL, 11+6 [emoji813]️ Storebroren hennes og jeg har vært bombesikre hele veien på at det var jente [emoji254]

Har du bilder av det aktuelle området? Hadde vært gøy å sammenligne [emoji23]

Blir ingen ultralyd før oul her. Så får pent vente [emoji87][emoji87]

Har du bilder av det aktuelle området? Hadde vært gøy å sammenligne [emoji23]

Hei! Veeel, spørs om dette kan sammenliknes med Vi så det tydeligere på skjermen, men legen sa at det er veldig likt i starten, men at jentekjønnet peker mere «ned», på en måte. Du ser her en liten «tapp» som stikker ut, og den skal i følge ham peke nedover, slik at det tydelig viser jente

Vedlegg

• 668802FC-6060-4443-822F-798A9498EB02.png
    668802FC-6060-4443-822F-798A9498EB02.png
    331,1 KB · Visninger: 44
Hei! Veeel, spørs om dette kan sammenliknes med Vi så det tydeligere på skjermen, men legen sa at det er veldig likt i starten, men at jentekjønnet peker mere «ned», på en måte. Du ser her en liten «tapp» som stikker ut, og den skal i følge ham peke nedover, slik at det tydelig viser jente

Ser den!! Og ja, den har annen vinkel enn min!!!
IMG_1241.JPG

Jeg var i dag, fikk ingen bilder fra området slik at en ser, men hun sjekket flere ganger og var flatt oppå, en liten tapp så var nedover. Så hun trodde det var ei jente 95%

Er 14+4 I dag. Skal på OUL om 22 dager så blir spennede

Skal på privat UL på tirsdag, for 2. Gang dette svangerskapet- sist sa hu at jeg kanskje kunne få vite det når jeg skal nå. Er super spent :D
På tirsdag er jeg 13+4 (tror jeg) :p

Jeg var i dag, fikk ingen bilder fra området slik at en ser, men hun sjekket flere ganger og var flatt oppå, en liten tapp så var nedover. Så hun trodde det var ei jente 95%

Er 14+4 I dag. Skal på OUL om 22 dager så blir spennede

Så kjekt du fikk vite kjønn denne gang:D

Var på ultralyd igjen i dag og han kunne med 90% sikkerhet fortelle at det kom til å bli en gutt. :D

Så gøy!!! Ser den ligner min ja!!! Veldig bra bilde [emoji170]

Back
Topp