Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forrige gang hadde tul 11+5 og fikk vite kjønnet.Vi fåe vite på tirsdag [emoji108] hvis det lar seg gjøre.. men er 14+3 da så det burde dem klare å se da [emoji4] De er kjent for å være dyktige på akkurat det så [emoji7] jeg kommer med oppdatering da [emoji8]
Wow! Såpass tidlig! [emoji1] Da er det jo virkelig gode sjanser for oss på onsdag [emoji7] Er så spent at jeg holder på å sprekke!!Forrige gang hadde tul 11+5 og fikk vite kjønnet.
Gyn. Fryste bildet og sa "aner vi en liten penis der" og bildet var tydelig nok det.
Oh, så spennende da!Så deilig med datenight!
Vi har to gutter fra før [emoji170] Var veldig dårlig med dem begge, men spesielt med nr 2.. da var jeg innlagt flere ganger og måtte på legekontoret her for å få væske intravenøst annenhver dag fra uke 8-18.. denne gangen derimot merker jeg ingenting! Vært litt trøtt.. men det kan skyldes b12 mangel.. har fått sprøyte nå og er mer pigg. Ellers har jeg kun merket litt hormonelle forandringer denne gangen.. kviser i pannen, noe jeg aldri har hatt før samt at hårveksten på leggene er umenneskelig [emoji32] haha! Føler jeg må shave hveeer dag [emoji85] Håper det er tegn på at det er ei lita prinsesse på tur da [emoji7] Så klarte ikke tanken på å gå helt til uke 20 før vi får vite! (Jordmødrene her setter alltid opp time til oul i uke 20 istedet for 18.. aner ikke hvorfor)
Åj, kanskje det er håp for oss også daForrige gang hadde tul 11+5 og fikk vite kjønnet.
Gyn. Fryste bildet og sa "aner vi en liten penis der" og bildet var tydelig nok det.
12+4