Fått vite kjønn?

Nei, men vi skal på UL til uken (13+0) og håper på å få vite det da :)

Vi fåe vite på tirsdag [emoji108] hvis det lar seg gjøre.. men er 14+3 da så det burde dem klare å se da [emoji4] De er kjent for å være dyktige på akkurat det så [emoji7] jeg kommer med oppdatering da [emoji8]
Forrige gang hadde tul 11+5 og fikk vite kjønnet.
Gyn. Fryste bildet og sa "aner vi en liten penis der" og bildet var tydelig nok det.

Gyn. Fryste bildet og sa "aner vi en liten penis der" og bildet var tydelig nok det.
Wow! Såpass tidlig! [emoji1] Da er det jo virkelig gode sjanser for oss på onsdag [emoji7] Er så spent at jeg holder på å sprekke!!

Så deilig med datenight!

Vi har to gutter fra før [emoji170] Var veldig dårlig med dem begge, men spesielt med nr 2.. da var jeg innlagt flere ganger og måtte på legekontoret her for å få væske intravenøst annenhver dag fra uke 8-18.. denne gangen derimot merker jeg ingenting! Vært litt trøtt.. men det kan skyldes b12 mangel.. har fått sprøyte nå og er mer pigg. Ellers har jeg kun merket litt hormonelle forandringer denne gangen.. kviser i pannen, noe jeg aldri har hatt før samt at hårveksten på leggene er umenneskelig [emoji32] haha! Føler jeg må shave hveeer dag [emoji85] Håper det er tegn på at det er ei lita prinsesse på tur da [emoji7] Så klarte ikke tanken på å gå helt til uke 20 før vi får vite! (Jordmødrene her setter alltid opp time til oul i uke 20 istedet for 18.. aner ikke hvorfor)
Oh, så spennende da!:) håper dere får beskjed om at det er en liten prinsesse som gjemmer seg i magen på onsdag:D du må oppdatere oss når dere vet:)
nå har jeg bare en gutt, men formen er anderledes denne gangen her også. Første gang var jeg kvalm, men det største problemet var oppkast flere ganger daglig til uke 18 og blodtrykksfall. Denne gangen er jeg mer kvalm, hadde en kort periode med oppkast daglig, trøtt og kviser over alt. Så magefølelsen sier jente. Men må vel bare smøre meg med tålmodighet å vente til juli:)

Åj, kanskje det er håp for oss også da:) men det er vel sikkert lettere å se hvis det er gutt enn jente?:)

aner virkelig ikke hva dette blir, har hatt jentefølelse fram til nå men har tenkt mer og mer om det kan være gutt nå. syns jeg så noe som stakk ut på ul i går men gyn mente det var navlestrengen og beinet. så blir spennende å se. Gynekologen min sa det var alt for tidlig å se det i uke 12 så får bare vente til oul

og formen er en solid blanding mellom da jeg gikk med gutta og med jentene, selv om den er mest lik da jeg gikk med jentene, men kvalmen har gitt seg mye tidligere enn forrige svangerskap så aner virkelig ikke lenger.

Legen tror at det er en jente og alt tyder på det men han var ikke helt sikker :)

Var på TUL 18.mai. Var da 12+2 og jordmor mente det var jente [emoji172] Hun sa hun ikke kunne være 100% sikker, men hun sa hun var rimelig sikker. Har vent oss til tanken på jente nå så håper det blir det [emoji625]

Back
Topp