Fått vite kjønn?

LittleMuffin

Blir kjent med forumet
Er det noen her inne som allerede har fått vite kjønn på baby? Leste her at noen har tar testet kjønnskromoson og fått vite kjønn i uke 12? Trodde ikke det var mulig. Tror ikke dette var i Norge men i Danmark/Sverige. Hørtes bare veldig spesielt ut.

Er det mulig å sjekke kjønn med innvendig UL i uke 13/14?

Ble veldig "kjønnsinnlegg" nå, og det største fokuset er jo selvfølgelig at babyen skal være frisk. Men jeg bare lurer :)
 
Jeg skal på kjønnscanning om 1 uke, da er jeg i uke 15.
 
Vi fikk indikasjon på at det kunne være jente på forrige ultralyd. Da hadde det gått nesten 13 uker. Det var utvendig ultralyd, forresten.
 
Var på ultralyd i dag, 12+5. Legen kunne ikke se kjønn fordi den lille ville ikke vise seg frem, hehe :)
Får vente til OUL om 4 uker :)
 
Var på UL 13+2, så ut som gutt
 
Skal på tul i morgen og håper på å finne det ut da :) Er 14 uker i morgen og håper de ser det. Skal ikke på oul før 4.2 og er alt for nysgjerrig :p
 
Var på tul i går, 12+6, og hun var ganske sikker på det var gutt. Så spennede å se om det stemmer på oul. :)
 
Jeg skal på på ul i dag, 12+5. Vet det er mer som lotto å tippe nå, men er nyskjerrig :p bare spørr dere om de ser hva det er? Redd for å virke frekk jeg :p
 
Æ va i går. 13+2. Å æ fikk ikkje vette. Men stakkars gynekologen va 2 t førsinka pga nåkka som va skjedd på føden. Så vi va snar. Men alt sto vel tel:) d e viktigst. Så får vi sjekke kjønn på oul 15 februar:)
 
Var på ultralyd i dag. (15+1) Vi fikk beskjed om at det var en jente :-D :-D
Hun mente det var ganske sikkert.
 
nope.. men da jeg var på TUL var jeg bare 6 uker, så den lille reka var ikke akkurat kjønns-ferdig! :p *ler*
 
Legen sa det så ut som en jente. Var 12+2 så stoler ikke på det. Blir spennende å se om det stemmer på oul :)
 
Får vite det i morgen, endelig!
 
Back
Topp