Fått vite kjønn før OUL?

Klarfornestemann

Forelsket i forumet
Marsboerne2017
Sensommerbarna 2019
Hei! Sniker fra August19!
Lurte på om noen av dere har fått vite kjønnet enda? Hvilken uke fikk dere vite?
Skal på TUL 11+6 - hadde vært så gøy om de kunne se kjønnet da.. :)
 
Tror ikke det er dmså lett å se det i uke 11. De har vel ikke lov til å oppgi kjønnet om de ser det før uke 13 med mindre det er en medisinsk grunn for å vite kjønn tror jeg.
 
Jeg fikk vite kjønnet 12+4. Om det stemmer blir jo spennende å se på oul.
Skal du offentlig eller privat? Hvis det er offentlig kommer de nok ikke til å si kjønnet før uke 12, vet ikke hvor nøye de er på det privat.
Jordmoren jeg var hos sa at det tidligste hun pleide å kunne se kjønn var 12+3. Tror jeg ville utsatt timen noen dager hvis du har forhåpninger om å få vite kjønnet ;)
 
Last edited:
Hei! Sniker fra August19!
Lurte på om noen av dere har fått vite kjønnet enda? Hvilken uke fikk dere vite?
Skal på TUL 11+6 - hadde vært så gøy om de kunne se kjønnet da.. :)
Jeg fikk vite med første 11+5
Denne gangen var det umulig å se 11+6 og 13+4 pga mini hoppet for mye rundt. Så det finnes ingen garanti, selv ikke på OUL ;)
 
Vi fikk vite i uke 13 med 90% sikkerhet, men det gjenstår jo å se om det stemmer da.
 
Jeg har fått vite i uke 14 med de to eldste. Nå var jeg 13+3 og fikk vite. Hun sa på forhånd at fra uke 13 kunne vi få vite kjønn:) Privat og dyktig jordmor.
 
Var ultralyd idag, 16+2 og hun såg klart og tydelig at det var en jente :) dersom det var i uke 12 og 13 brukte det å være vanskelig å si helt sikkert sa hun. Men de sjekker fra veldig mange vinkler, så de kan nok si ca hva de tror. Men jeg var i uke 12 selv, og da ville de ikke si noe på sykehuset, siden vi var under 13 uker.
 
Vi var på ul med nr 2 i uke 12-13 , da sa han at det var 90% sjanse for at det var en gutt . På OUL viste det seg å være en jente og ut kom en jente:happy: så ville ikke stolt 100 % på ul som blir tatt så tidlig..
 
Fikk vite 13+1 at vi med meget stor sannsynlighet venter en gutt. Synes i grunnen ikke det var så vanskelig å se det selv heller:p
 
Jeg skal om 10 dager på OUL, er så spent nå at jeg klarer nesten ikke å vente!!! :woot: Heldige dere som har fått vite det. :happy::Heartred
 
Back
Topp