Fått viker...

Astra87

Forelsket i forumet
Flere som mister ville mengder hår enda? Fått viker nå, og alt av blodprøver er normale så er ikke mangel på noe vitamin e.l... Har røyta i to mnd nå og tar masse b-vit og flere dyre hårprodukter. Nisim, nioxin og sp balance scalp. Kjenner de prikker i hodebunnen, men hårtapet har på ingen måte avtatt... :-(

Her også mister jeg masse hår. Bare drar det av når jeg vasker håret. Æsjamej:(

Mister masse hår jeg også. :( Men ikke fått viker enda. Dumt du har det slik, men virker som du har gjort det meste som er mulig å gjøre. :/

Mister ikke noe særlig nå, pleier begynner 4mnder etter fødsel her. Så nå har jeg jo akkurat begynt å få litt av det håret igjen som datt av.

Men har så alvorlig mye hår jeg at det merkes ikke, annet enn i omgivelsene mine hvor det ligger lange mørke hår på puta/dusjen og sånt! Ekkelt!

Håper det roer seg da :/

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Har aldri røytet hverken før eller etter fødsel. Kun ved de naturlige 7 års intervallene.

Har røyta fra starten av graviditeten.. Før jeg visste om det til og med haha.. Var vel en av første symptomene jeg hadde og jeg mister hår enda .. Heldigvis sitter mye på enda da :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har fått sinnsykt tykt hår jeg de siste mnd :) men hørt man mister mye etter fødsel ofte, så får bare nyte det så lenge det varer.

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Har det helt motsatt jeg. Mister mye hår til vanlig, men nå når jeg er gravid, mister jeg nesten ingenting :D

Jeg mister utrolig mye hår :-( trist.. Håper det slutter snart! Og at jeg slipper unna hårtåpet i ammetiden...

Back
Topp