Fått ul dato :D

Fargeklatten

Gift med forumet
Og det kom fort, litt over ei uke bare. Fikk time 25.06, da er jeg 18+2. Gleder oss skikkelig til å møte den lille igjen :D og mannen har endelig bestemt seg for at han vil vite kjønn om de ser det, åå som vi gleder oss! :D

spennende! godt å endelig få vite den gyldne datoen tenker jeg :D

ja, kribler i magen når jeg tenker på det :D er vel ikke så lenge til du skal på oul heller nå? :)
sant! :-D kjenner jeg er spent jeg og ja :-) skal på OUL 4 juni. så det begynner å nærme seg :-D

åå, heldige du :-) syns alle andre enn meg får vite det så fort! :-P heheh, det er hele 1,5 uke siden jeg var hos legen nå, og postkassa sjekkes typ to ganger daglig :-P

åå, heldige du :-) syns alle andre enn meg får vite det så fort! :-P heheh, det er hele 1,5 uke siden jeg var hos legen nå, og postkassa sjekkes typ to ganger daglig :-P
Jeg sjekka søndagen også jeg :p
Men fikk timen i posten bare etter ei uke, så slapp unna med bare en "dumme-meg-ut-søndag" :p

Man trenger ikke flere sånne søndager ;) når fikk du ul?
Jeg skal 28.6.. Er vel sistemann her inne, siden jeg ikke har menstermin før 28.11;) sist gang var jeg en av de første i termingruppen (født den 6.), så er litt kjipt å være så langt bak i "køen" nå føler jeg :p

Jeg skal 28.6.. Er vel sistemann her inne, siden jeg ikke har menstermin før 28.11;) sist gang var jeg en av de første i termingruppen (født den 6.), så er litt kjipt å være så langt bak i "køen" nå føler jeg :p
Hehe, vi er nesten likt da ;) er bare to dager lenger enn deg, og oul tre dager før, så vi får dele siste plassen :P

Back
Topp