Fargeklatten
Gift med forumet
Og det kom fort, litt over ei uke bare. Fikk time 25.06, da er jeg 18+2. Gleder oss skikkelig til å møte den lille igjen
og mannen har endelig bestemt seg for at han vil vite kjønn om de ser det, åå som vi gleder oss! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja, kribler i magen når jeg tenker på detspennende! godt å endelig få vite den gyldne datoen tenker jeg![]()
sant! :-D kjenner jeg er spent jeg og jaja, kribler i magen når jeg tenker på deter vel ikke så lenge til du skal på oul heller nå?
![]()
Ja, gleder oss skikkelig masse! Håper tiden går fortSå gøy! Går og venter på innkallelse her også, kan nesten ikke vente![]()
Hihi, gjorde det jeg ogåå, heldige dusyns alle andre enn meg får vite det så fort!
heheh, det er hele 1,5 uke siden jeg var hos legen nå, og postkassa sjekkes typ to ganger daglig
![]()
Jeg sjekka søndagen også jegåå, heldige dusyns alle andre enn meg får vite det så fort!
heheh, det er hele 1,5 uke siden jeg var hos legen nå, og postkassa sjekkes typ to ganger daglig
![]()
Man trenger ikke flere sånne søndagerJeg sjekka søndagen også jeg
Men fikk timen i posten bare etter ei uke, så slapp unna med bare en "dumme-meg-ut-søndag"![]()
Jeg skal 28.6.. Er vel sistemann her inne, siden jeg ikke har menstermin før 28.11Man trenger ikke flere sånne søndagernår fikk du ul?
Hehe, vi er nesten likt daJeg skal 28.6.. Er vel sistemann her inne, siden jeg ikke har menstermin før 28.11sist gang var jeg en av de første i termingruppen (født den 6.), så er litt kjipt å være så langt bak i "køen" nå føler jeg
![]()