Fått tme til ultralyd!

x1xMadre Mia

Glad i forumet
Den 15. august, altså om 4 uker, har jeg fått time for ultralyd! En måned virker veldig lenge, men når jeg kikker i kalenderen min så ser jeg at det kommer til å gå fort. Begynner i ny jobb den 1. august, så da får jeg nok litt å henge fingrene i!

Kjedelig at gynekologen har ferie disse ukene, men på en annen side har jo fosteret rukket å bli litt større på en måned da, så da får vi kanskje se mer? Gleder meg som en unge ihvertfall, det tro jeg sambo også gjør, for han klarte ikke vente til jeg kom hjem med å åpne brevet fra gynekologen! [:D] Skikkelig nysgjerrig!

så gøy!! [:D] gleder me også som en unge til ul! [:D] bare 8 dager igjen!!!

sikkert skikkelig dumt spørsmål, men den første ul i uke 8 eller 9, er den innvendig eller? Og hva ser legen etter så tidlig?...

Hei! Ikke noe er et dumt spørsmål[:)] Ja så tidlig er det innvendig. Vet ikke helt hva de ser etter, men for min del - som skal på ul i uke 8 - skal de bare se om fosteret lever, siden jeg hadde en ma nå sist(fosteret hadde vært dødt i 2 mnd før jeg fikk ul[&:]). Kommer uansett ikke til å ta provosert abort om de ser at noe er feil.

ahh, håper det beste for deg, og at de ser at alt er i orden og at huleboeren har det supert[:)] 
 men er det vanlig med tidlig ul eller må man be om det spesielt?..

Vanlig og vanlig..Man får ikke det sånn helt uten videre..Det er stort sett noe spesielt som ligger til grunn for at du får det(at man har hatt blødninger, har en spesiell sykdom, har hatt en sa/ma før f.eks.). Mange tar jo privat ul også da, da er det bare å bestille time, men det koster ganske mye. Men alle får ul i uke 17-19[:)]

Back
Topp