Fått time:)

Nisseguri

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Time til ordinær ul kom i posten i dag, 29 april skal jeg!:) leeenge å vente, men guu som jeg gleder meg!:) da er jeg 17 1/2 uke på vei..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Å sååå morro :D

Jaa det er kjempespennende!!:) kjekt å ha fått en dato å forholde seg til:)) hva med dere andre, har dere vært på første svangerskapskontroll og fått henvisning? Visst det er sånn det fungerer hos dere også da;)

Så spennende :D Jeg skal på første svangerskapskontroll 20. mars, så regner med å få henvisning til UL etter det :-)

Ja, jeg MÅÅÅÅÅÅ vite det ;) Er så nyskjerrig :)

Hehe ja ser den!:P vi fikk vite det sist, og denne gangen lurer jeg på om jeg vil at det skal være en hemmlighet;) men samboer har absolutt ikke lyst til det, kan hende jeg også ombestemmer meg når det nærmer seg;)

Ja dette blir spennende dere!:) selv om det er lenge til.. Sist svangerskap var jeg så nervøs at jeg skalv hele dagen på jobb før timen, jeg var så spent:P

Hehe ja ser den!:p vi fikk vite det sist, og denne gangen lurer jeg på om jeg vil at det skal være en hemmlighet;) men samboer har absolutt ikke lyst til det, kan hende jeg også ombestemmer meg når det nærmer seg;)

Vi visste det også sist :) Klarer ikke å la være å vite ;)

Back
Topp