Fått time til

TenkerPåNr2 <3

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Min første kontroll! 20 Jan! Ringte idag etter en dobbel sjekk med digital test! :) kjenner jeg grugleder meg! Mini blir 8 i mars så er en stund siden jeg gikk gravid! :)

Så spennende :D
Det blir sikkert som å være førstegangs igjen! :)
Fikk selv nesten kjeft av legen istad fordi jeg ikke hadde vært hos hu og tatt blodprøver enda.. Men hu ble fort spak når jeg sa jeg hadde bestilt time til det i januar.. ;)

Fikk selv nesten kjeft av legen istad fordi jeg ikke hadde vært hos hu og tatt blodprøver enda.. Men hu ble fort spak når jeg sa jeg hadde bestilt time til det i januar.. ;)
Ja, blir jo alt på nytt liksom :) men til nå er det lettere enn sist! Ingen plager, ingen kvalme, så håper det fortsetter slik ;)

Oi, er det meningen man skal så tidlig på legesjekk da? Jeg har ikke bestilt noe som helst, jeg.. tenker å bestille tidlig i januar, da er jeg ca 10 uker :) gruer meg til å bestille. Herregud, jeg gruer meg til alt merker jeg :rolleyes:

Min lege ville ha meg inn mellom 9 og 13 uker, så det er sikkert litt varierende hva de ønsker :)

Jeg bestillte time i dag og fikk den 20.januar. Ut ifra egne beregninger skal jeg være minst 10 uker på vei da.

jeg har time 2.jan, da vil jeg være nesten 8 uker...hadde i uke 7 forrige gang, så regner med det er ganske greit! :)

Jeg har time 14.jan, da er jeg 9 uker utifra egne beregninger...

Jeg har time 7. januar, da er jeg ca 10 uker :)

Skal til jm på torsdag :-)
Er då 6+6 uker
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Back
Topp